AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

BMW-träffar och sammankomster
3.501

Bimmerabend 30/1 2010! Samkväm i Sydsektionen

Hej alla BMW tokar!

Sydsektionen vill bara flagga för att vi den 30/1 2010 kommer att ha vår traditionella Bimmerabend. En träff för våra medlemmar i sydsektionen.

Denna gång kommer vi att befinna oss på restaurang Raurackel i Lund, en alldeles underbar liten sylta med stora schnitzlar och kalla skummiga öl för den som gillar sådant. Det kommer att pratas bilar, träffar,tyska racingbanor och allt annat som gör livet värt att leva :-)

Mer info kommer med tiden i denna tråd efterhand.

Johan S
Ordf.BMWC CS Sektion SYD
Länk
NS 8.29
Då börjar det närma sig Sydsektionens första aktivitet 2010
därför vill jag slå ett slag för Bimmerabend på Rauhrackel i Lund den 30/1 klockan 18.30 Häng med på en trevlig kväll med mycket BMW-prat och god mat. Tag gärna med en familjemedlem.

Anmäl dig senast den 22/1 till johan.sjostrom@cssyd.se.
**Glöm inte ditt medlemskort!**

Mer info om restaurangen hittar ni här: Länk

Frågor besvaras här i tråden eller på mailen.

Johan S
Ordf.BMWC CS Sektion SYD
Länk
NS 8.29
Visa användare
700
A Lind
635 CSi -87
Härmed anmäler jag mig. Kanske drar jag med min far också som går lite i BMW-tankar (ni får hjälpa till att övertala honom) men det får jag återkomma om.
Tja!

Tacksam om alla kan maila in sin anmälan med namn och ev medlemsnummer.

Sen hoppas jag verkligen din pappa hänger med, med hjälp av oss andra tokar, lite god mat och en kall öl blir det inga större problem att övertala honom in i gemenskapen :-)

Johan S
Ordf.BMWC CS Sektion SYD
Länk
NS 8.29
Visa användare
700
A Lind
635 CSi -87
Behövdes ingen övertalning gällande bilbyte. Ett stycke Audi TT byttes mot en 330 '05 sedan idag. Nu skall jag bara tjata så att han går med i klubben och kommer till Rauhrackel!
Härligt! 330 är en klockren kärra som lär skänka stor glädje till gubben, nästan lika stor som om han kommer till Rauhrackel!
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Länk En meter öl är sådana mått en stockholmare gillar. Ev dimper ett litet gäng 08:or ned:)
Mvh
Asken
Åja ni är inte ensamma om att uppskatta öl, härnere gillar vi det oavsett längden :-)

Välkomna!

Johan S
Ordf.BMWC CS Sektion SYD
Länk
NS 8.29
Vi har haft lite problem med mailen i sydsektionen och detta är nu löst, har någon anmält sig via mail och det studsat tillbaka var vänlig och skicka in anmälan igen.

Vi ber om ursäkt för strulet..

Glädjande nog har vi redan fått ihop en trevlig samling folk till detta arrangemang. Putsgalningar,racetokar, cittrafreaks, annat tokigt folk och till och med några helt vanliga människor!! :-)

Johan S
Ordf.BMWC CS Sektion SYD
Länk
NS 8.29
Då vill jag bara berätta att det nu är fullsmockat på restaurangen och vi följdaktligen har svårt att ta emot fler anmälningar.

Roligt att det blev så pass många deltagare!

Johan S
Ordf.BMWC CS Sektion SYD
Länk
NS 8.29
Tacka alla om gjorde det till en så pass trevlig kväll!

Johan S
Ordf.BMWC CS Sektion SYD
Länk
NS 8.29
As
11.614
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Hej alla travliga CSSydare!
Ett varmt tack för en jättetrevlig kväll. Metervis med öl, kubikmeterstora wienerschnitzlar, all jäger restaurangen hade blev uppdrucken, efterfesten genomfördes på någon suspekt synthklubb i Malmö med många svartklädda sminkade pojkar..... Nu blir det dags för marinerad bakfyllemat.
Mvh
Asken
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.