|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Tjena. Någon här som använder sig av BMW Performance exteriörgrejor på sin bil? Visa gärna bilder på det i sådana fall.. Framför allt fronten. Rädd att man kommer sakna dimljusen :S Sett någon fräsh E9x Performance på nätet??? Länka!!! :) ///Niklas "NIKEMAN" Johansson | |
|
Tja Niklas: Jag kommer montera performance kittet, vi kan nog träffas på AP vid något tillfälle o ta en kopp så kan du få se min bil. //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
Sitter och räknar på kaross-kittet och räknar med att beställa i januari. |
|
|
Var ute och provkörde en 125:a coupe hos haganorra som västan fullt performancekittad med Ratten med display, chassit, 6 kolvsbromsar, sportsystem, kolfiberinteriör, vxlknopp samt performance karrosseri utvändigt. Kan direkt berätta att eftersom bilen inte hade m-chassi från början så blev resultatet med Performance chassit inte ett dugg bättre än M-sport chassit!! Samt bromsarna kändes som ett par helt vanliga varken bättre eller sämre. Och ratten lyser och blinkar som en epileptisk julgran!! Inte värt pengarna heller! Jag måste erkänna att dessa produkter känns inte värda pengarna tyvärr. Sen om man tycker att det kan vara snyggt med performance karrosseri eller mockaratt utan blink, kolfiberinred, vxlknopp mm så fine for me. Minuterna senare hoppar jag och min vän in i min milt moddade Si, och ja det är sämre kraft i motorn men väghållningen och känslan åker 8:or runt 125 performance kan jag lova! Så satsa på ett M-chassi istället för eftermontering! Sportsystemet lät faktiskt riktigt bra men i övrigt besviken! Mvh Fredrik BMW CS #07491 |
|
| Länk lite bilder :D tycker att utseendet är riktigt riktigt snyggt :D | |
|
Några bilder på en sprillans E90 i Falun med Performance-exteriör. Länk Vad kostar kaross-kalaset? |
|
|
Mr_Rotor: 23.200 kr |
|
|
Är performance-njurarna lackade såsom på bilden i BLocketannonsen ovan? Eller är dom helt matte-svarta??? JÄVLIGT snygg vit E90 iallafall. :D ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
|
NiKeMaN: Borde vara BMW-orginal i annonsen. Ser blank ut?!? I tillbehörskatalogen står det endast BMW Performande Front Grill "Svart". Länk |
|
|
Bmw Performance grillen finns enbart i blanksvart. Mattsvart är tredjepartsprodukt. BMW CS #07491 |
|
| hmm ofan. Vilket är snyggast då? :) Performance fronten är jävligt läcker, men trist som fan att man inte kan ha dimljusen. | |
| är dimljus verkligen ett måste`?? | |
|
För dom som kör med dom påslagna dygnet runt är det nog ett måste... |
|
|
Nja jag är ingen dygnet-runtare.... Däremot så trivs jag med Angeleyesn och dimljusen i dagsljus :) ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
|
Personligen tycker jag Kolfibergrillen är snyggast, sedan den blanksvarta på andra plats.. Dimljus är väl bara folk i Tensta, Rinkeby och Rosengård som använder på sina Pizzaräsers? =)=)=) BMW CS #07491 |
|
|
Fan najk, är du en sådan som Pelko kallar: "Jalla dimljusmannen"? :) |
|
|
Beolab: Och vi bönder som inte bor i el stokhålmo! :) Philly: hahah nedu helsvenska rötter i mitt blod - dock så gillar jag ändå dimljus + angeleeyes dagtid då jag tycker bilen får en rejsig look av det. ///Niklas "NIKEMAN" Johansson |
|
|
Najk: glömde bort er bönder också gillar kebabslädar med julpynt året runt=)=)=) Har du någon skön önskelista med mods som ska göras på "91:an Karlsson" än? Mvh Fredrik! God Jul! BMW CS #07491 |
|
| nu är jag inte säker på hur originalfronten kommer se ut på din NiKeMaN, kan du lägga upp en bild på en likadan? | |
|
Fronten på vita e90 i Falun va grymt snygg! Som en tillsnyggad m-sport front. Men resten va jag inte så impad av, fälgarna är helt okej men 40papp!? Nån som vet vad ett M-sport kjolpaket kostar hos BMW till samma bil? |
|
|
Har bara Performance baklysena och 19" fälgarna än så länge på min kombi men är grymt sugen på framstolarna, knopp, damask och handbromshandtag till interiören också =) . La däremot pengarna på ett vanligt M-sportpaket då det enligt min mening ser grymmare ut än Performance paketet om man inte kompletterar med kolfibertak och bromsarna förståss då det ser rätt rejsigt ut =) /Daniel |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.