|
|
|
|---|---|
|
Blir väl läge att sälja E61 om några månader då nya 5-serien släpps. Vad är vettigt pris för min E61 (tog ut bilen ny mars-07)? - 11500 mil - Titansliver - Svart läder (standard stol) - Advantage+comfort - sportchassi -Hifi -blåtand - 17" 166 alufälg - 16" alu till vinterdäck (ej bmw orginal) - solgardiner bak - innerbackspegel aut. avbländning - heljusassitent - Isofix + gröntonad vindruta Bilen är felfri och mkt bra skick. | |
| Är det en 177hk eller en 163hk? | |
| fredo: 163hk, dvs. precis innan faceliften | |
|
Alla 520d-07 har 163 hk oavsett facelift eller ej, 177 hk kom först 9/07 dvs MJ08 på E60. Angående priset gissar jag runt 200.000 i annonspris BMW CS #5139 |
|
| Jag skulle nog gissa på lite mer. Det är en rätt het modell och i ett prisläge där det finns många potentiella köpare. 220' - 240'? | |
|
Motorn är rätt och likaså karossformen. Jag gissar runt 225-230kkr så borde du kunna få iväg den relativt kvickt. MVh Asken |
|
|
janih - vad säger bilpriser.se? ---- BMW CS #6212 |
|
|
Bilpriser.se ägs av KVD och det enda syftet där är att deras egna bilar ska se ut att vara rena fynden. Det har inte så mkt med verkligheten att göra... M V H Stephan |
|
|
Köppris 225 300 kr Uppskattat pris vid köp hos bilhandlare. Privatpris 200 000-212 000 kr Uppskattat pris vid köp av privatperson. |
|
|
Jag hade gett 200-220 för den, det finns en på en firma i frölunda för 219, jag förutsätter att det är en automatare, annars hade den varit ointressant för mig. 200" i annonspris så tror jag att försvinner ganska snabbt, med aut. då... |
|
|
Tack för alla svar, allt runt eller över 200tkr känns bra. NordicX: manuell låda på min E61. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.