AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
3.217

Vart köper man billigast M5 front till E60?

E6
3
E60 530
BMW 320D XDRIVE 2010
BMW 330IA 2002 CAB
Desperat behov av M5 front till min E60, har hittat en på:
Länk

Känner någon till något billigare ställe?
Tacksam för svar!
Visa användare
51
Bmw Danne
320D Xdrive-10 Alpinvit.
Hej.....går i samma tankar som dig...har provat maila stylabilen utan resultat....det står att han har semester??... Nån som vet nått bra ställe?...har hört att vissa beställer på ebay.de,men fattar man inte tyska så e man ju helt väck där känns de som...

"My girlfriend said i have to choose between her and my BMW,im really gonna miss her"
Ja
2.897
Japmax
530 GT -15

Att sätta på en billig glasfiberkopia på en E60 borde va olagligt.
Köp riktiga grejor
Länk
Japmax: Vart får du "glasfiberkopia" ifrån?
Ja
2.897
Japmax
530 GT -15

Bmw-lelle, läs rubriken till tråden. Det lär garanterat va en glasfiberkopia.
ST
2.827
STEPHAN
Alpina B10 BiTurbo -06
BMW M5 -91
BMW M3 -97
Om man går in på ebay.co.uk och sen väljer europa som sökområde behöver man inte brottas med tyska på samma sätt :)

M V H
Stephan

Hi
136
Hilden
Audi A8 4.2TDi
ebay är schysst. har köpt både begagnad front, avgassystem, ratt etc från Italien, England, Tyskland eller vart man nu hittar billiga OEM-prylar :) köpa eftermarknad verkar vara lite "hit or miss" när man läser om annat folk som gjort så. tänk dock på att du inte får 100%ig passform med en OEM E60 front om du inte byter skärmar åxå. för min del vart det tillräckligt bra men är du anal när det kommer till passform är det lika bra du köper skärmar åxå.
Länk

Inte billigare och kanske inte vad trådskaparen efterlyser, dock kanske intressant för någon annan. Har inte handlat därifrån själv, men har för mig att jag läste någonstans att det var bra saker. Frakten kostar en del, 159€ om jag inte missuppfattat något.
Kolla Ks-styling.se

Tror de fanns nåt där...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.