|
|
|
|---|---|
|
Hej Kolla lite på M5board och det verkar vara en del som kör med raka rör men lyckade resultat. Är inne på att själv göra detta i vår. Synpunkter mottages gärna! Någon som har erfarenhet av detta? Tänkte köra rören efter mellanröret alltså bara ta bort själva ljuddämparna. MVH | |
|
På min M5 är ljuddämparna som sitter efter bakre ljuddämparna borttagna. Pröva att köra utan dem först innan du bestämmerdig för att plocka bort alla. Tycker den låter som orginal invändigt i kupen men ute efter 4k rpm sjunger den fint :D Polarn har sportsystem på sin skillnaden som vi upplever den är att hans dånar som fan på lägre varv vilket jag tycker blir jobbigt i längden. |
|
|
Supersprint grenrör inkl. helsystem låter schyst! Samt ger grymma prestanda!! Vill du ha ännu mer sång sen så släng på kelleners dämpare :) Låter helt galet!!! |
|
| Jag hade efter mellan ljuddämparen bara raka 3" rör, Visst var det härligt ljud men jag höll på att bli tokig av dom kraftiga bas vibrationer i hela bilen. Det var verkligen högt kupéljud på det lägre registret. Nu har jag satt dit sport ljuddämpare och är nu supernöjd. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.