|
|
|
|---|---|
| Har haft problem med dålig luftström i kupén. Det är dock ok nu efter att ha lossat vänster filter och satt dit det magiskt nog. Jag såg dock att mikrofiltret var lite svart så jag undrar om dom bytt det på servicen så frågan är hur det ser ut efter 600 mil? | |
| hur lång ät ett rep? beror ju på 1000 olika faktorer. är du osäker, byt dem. | |
| Man ska inte behöva byta om dom ska ha bytt för 600 mil sen. | |
|
Om filtret blivit fuktigt för att sedan frysa så kan det ju tänkas att det blir dålig luftström (bara en hypotes). Antar att det sitter kolfilter i din bil. Nya kolfilter är grå/svarta. De blir nog svarta rätt så fort skulle jag tro. Jag satte in nya i våras och rensade bort skräp och löv igår. De var rätt så svarta med en grå nyans. Har kört ca 1000 mil med dem. |
|
| Det var inte mikrofiltrerna som var problemet, men ändå blev det lite mer luftström när man grejade med dom. Kan det vara en säkring? Eller nåt fel på fläkten. Har den enkla klimatanläggningen. | |
|
Nej det borde än mindre vara en säkring då du påstår att det blir bättre när du mekar med filtret, antingen går fläkten eller så går den inte, eftersom filteret är är gjort för att skydda mot smuts så blir det snabbt grått. Tycker du att det är dåligt flås så byt filter. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.