|
|
|
|---|---|
|
Välkomnar mig själv till forumet ännu en gång. Sist jag var här var fyra år sedan då jag ägde en svart 535:a med vita 18" M-Fälgar... Det var tider det... :D Till ämnet: Sist jag var här så gnällde jag oerhört mycket på Jacobssons Bil i Jönköping där de gav mig den sämsta tänkbara servicen när jag skulle handla reservdelar till min 535 för 10K - detta gjorde att jag aldrig mer satte min fot där och negativa omdömen haglade från min sida till mina vänner... MEN!!! I början på december köpte jag en otroligt välvårdad 323ic -98 därifrån utav en säljare med riktigt sjysst inställning - ska inte nämna honom vid förnamn men jag vart imponerad... Naturligtvis vart han reserverad då jag bara hoppade in och bad att få provköra och sen la ett direkt bud på bilen, men när jag bad om att besiktiga bilen på lyft vart det inga problem! Likaså tjejen på serviceavdelningen var jätte trevlig och välkomnade mig med ett leende trots att jag kanske inte såg allt för välklädd ut!! Visserligen finns de gamla stötarna kvar och de har fortfarande inte insett hur man ler eller att en bonde som luktar gödsel kan ha sjukt mycket pengar, men men - man kan inte få allt... Ville bara säga det då jag gärna sätter mig ner och skriver ett A4 när jag är irriterad - men det sista jag tänker på att göra när jag är nöjd - är ju det där A4:at! ;) | |
|
Trevligt o grattis till bilen ! ps/skulle ochså vilja ha "sjukt mycket pengar" :) |
|
|
Haha... :D (Så det stämmer inte längre då?? - Förr såg man alltid bönder i stora Mersor!!) |
|
| hehe. de kan ju inte bli sämre på säljsidan så det låter ju hoppfullt. reservdelssidan har bättre rykte även om inte det heller är på topp. service skulle jag inte göra där. | |
|
Trevligt när det också skrivs om trevliga och kunninga bilförsäljare! Grattis till bilen! Less is More |
|
|
Kul att du tog dig tid att skriva om positiva erfarenheter från ett ställe som tidigare dissats. Å grattis till bilen! :o) ---- BMW CS #6212 |
|
| var precis inne där och misstänker att jag träffade på samma säljare som jaeger. riktigt positivt. hur trevlig och kunnig som helst. som natt och dag mot de tidigare säljare jag träffat där. | |
| Om de fått en bra försäljare borde de kunna dubbla antalet bilar de säljer. Har aldrig förstått hur de kunnat sälja några bilar alls med deras service. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.