|
|
|
|---|---|
|
Hej, ni får ursäkta för en riktigt dum fråga :P Har jag airbag i min bmw? Har en 325 coupé från -92 Bild på ratten finns här Länk Står varken SRS eller airbag på ratten så man börjar undra lite, har ingen manual till bilen heller... | |
|
Prov krocka med bilen!!!!!!! Skämt åt sido men du har ingen airbag i den ratten Ha de T |
|
| Okej, men var ute och kolla instrumentpanelen nyss, de finns en Airbag lampa såg jag nu? Kanske inte spelar nån roll den ratten kanske inte har nån airbag :P | |
![]() 23.268 520i-1989 Alpinevit II
BMWCS 04247 Monark 50S 69-71 Ariel LH Colt -1954 Yamaha xs400 12E Seca -82 Honda CB 650-82 Captur Intens II-19 |
Det finns både och, med eller utan , dock samma instrument. ///MVH Yngve "Hasso" Carlsson Länk |
|
Okej och på dom som har airbag så står det på ratten? som på denna ratten Länk |
|
|
Din Airbag lampa lyser väl inte när du slår på tändningen? Sockeln i klustret bör vara tom då bilen saknar airbagsystem. |
|
| nej den lyser inte när man slår på tändningen! | |
| ...då har du inte airbag i bilen. Har dessutom för mig att BMWs första airbagrattarna hade svarta BMW-logo och var av den lite tjockare modellen med 4-ekrar. Eller fanns det även en tre-ekrad sportmodell med airbag innan 1995? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.