AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Försäkring och Värdering
1.170

BMW 540ia -98 svensksåld 39' - Billig?

Bj
186
Bjornagain
Audi A3 gtron
Hallå gott folk,

Sitter och slösurfar på blocket och ser denna svensksålda BMW 540ia -98 för 39 tusen.

Länk

Känns spontant billigt, visserligen har den gått 26k mil och jag har inte sett den live men ändå. Tycker det är mycket bil för pengarna och ganska välutrustad är den med bla, skinn, glaslucka, elstol och pdc.

Någon som sett den i borås eller har annan info om den? Priset gör att jag blir sugen på en 540 igen :)

/björn
16.545
Löwet
Tesla Model S
BMW 335 E93 M-Sport
BMW 320dXT Modern Line
Noterar direkt att huven sitter krokigt. Jämför springan höger fram med vänster = krockad.

Nåja, de flesta äldre BMWs har säkert varit i närkontakt med någon annan men man kan ju åtminstone försöka laga det snyggt.

Det bästa att ta reda på något är nog att ringa runt till de föregående ägarna och fråga hur den gick när de hade den. Man ska nog inte räkna med att få en felfri 540 för de pengarna.

-------
//Lövet
sa
554
sallepwr
M5 touring 1995
M5 turbo 1992
735ia schnitzer 1989
M535i
523 touring
M5 touring 92
Herregud.
Huven sitter snett och bilen är krockad..
Hmm, man måste verkligen vara expert för att se att bilen var krockad - jag kan endast se en buckla över strålkastaren på passagerarsidan

Snarare reagerar man på att förre ägaren bytte till angle eyes=ungdom
Krockad som att smällt i 70blås eller råkat kyssa en lyktstolpe i 10blås?
Lite skillnad. Den blev ju såld snabbt så prsiet var ju rätt !
Visa användare
1.330
Heinz_Keller
VW Passat 2,0tdi Masters Premium -12
Hejda dig lite Lövet.. Allt är inte svart eller vitt.

Huven kanske är omlackad och kanske försökte någon som inte kunde sin sak att passa in den igen.

Dock kan man kanske misstänka att en och annan renovering kan vara nödvändig. Annars borde den nog inte vara SÅ billig.

// Erik
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.