AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

7-Serien
1.649

El-stol defekt?

Visa användare
3.884
peter78w
530ia individual e60 -04
525da Touring//M e61 LCI -07
har hittat en 740 till slau till bra pris men elstol manövrering på förrar stolen fungerar inte. Vad kan det vara för fel?? måste hela stolen bytas eller går det fixa den?? Blir det billigt eller dyrt???går det inte att ställa in den för hand om den är sönder????

Tja någon av motorerna till någon funktion är paj. Funkar ingenting bör det vara någon säkring eller minnes-haveri om det finns det. då bör det gå att ordna billigare(säkrin inte dyrt!)
Manuell inställning är en möjlig. Om det är mycket som e paj, billigaste att hitta en underdel på skroten och klämma dit din sittdyna och ruggstöd

Behnadla din BMW, som du själv vill bli behandlad av den!
ShProPro-medlem
207
Shopkeeper
X5 3.0iA -04 Safirsvart
Kolla en rätt simpel sak som hände på min förra E38:a, kabelanslutning bakom plastkåpan på stolen hade lossnat, det vara bara att trycka dit den så fungerade allt igen.

mvh
Shopkeepern
Visa användare
3.884
peter78w
530ia individual e60 -04
Tack För svaren!
Men hur många motorer har en elstol?? om den har fler än en så måste det vara ett litet fel eftersom hela stolen ej funkar eller???

Nissen
Tjena Jag har en E32 som ena motorn inte fungerade på, det var bara att skruva isär knappsatsen och rätta till den pinnen som hade fastnat inga störe problem. så frågan är om inget fungerar eller bara några saker som inte funkar. jag tror det sitter 5 el motorer.
Visa användare
3.884
peter78w
530ia individual e60 -04
Vad kan det kosta att köpa förarstol elmanö. med skin i så fall beg.???

Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.