|
|
|
|---|---|
| Har märkt att när jag åker över 80 och har full värme på och samtidigt svänger åt något håll (kommer inte ihåg om det är höger/vänster) så drar det in kall luft någonstans ifrån. Någon som har en teori? | |
|
Har noterat liknande fenomen i någon av mina andra E34 jag haft, kommer inte ihåg vilken. Men jag har inte en susning om varför, men det vore kul att få en förklaring. ------ BMW CS #04839 |
|
| Det har även hänt mig att det plötsligt kommit kalluft någonstans ifrån. Har lokaliserat det till lufttunneln under mittkonsollen, där det enbart kommer kalluft. Det blåser kallt från springorna i konsollen, bara att montera bort den och se till att lufttunneln är helt tät, det händer att den kan glida isär då den består av flera delar. | |
| Det kan nog stämma att det är därifrån det kommer. Just det där med att det bara kommer kalluft i mittkonsollen har jag aldrig fattat vad det ska vara bra för? | |
| Det passar ju bra på sommaren förvisso, men de övriga bilarna jag har (Merca + Saab) ger även värme i utblåsen bak. Måste vara en konstruktionsmiss o/e en rejäl tankelapsus från BMW. | |
|
Länk Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.