|
|
|
|---|---|
|
När jag var ute och for häromnatten, började ett väldigt intressant elfel att uppenbara sig. Först när jag slog till helljuset efter ett möte, märkte jag att stereon lade av en kort stund, för att sedan återgå till att spela CD-skivan. Efter nästa möte, noterade jag även att kontrolllampan till parkeringsbromsen tänds, en lika kort stund som strömmen till radion bryts. Mycket fundersam närmar jag mig min motorvägsavfart, väl inne i svängen slår jag till helljuset igen, denna gång, förutom de tidigare syptomen, läggs en tändnings som bryts, och en varvräknare som går upp i topp. Fortfarande under en kort-kort stund, bara precis medans helljus-spaken passerar det lilla motståndet. I detta läge blir man lätt en smula fundersam. tändnings och varvräknarsyptomen kom bara en gång, men radio och P-bromslampan gör alltid sitt, DOCK INTE OM BILEN STÅR STILL. Spontant känner jag såhär, antingen är det huvudinstrumentet som lagt ner ytterligare verksamhet, då jag har det inte så okända felet med mätare som lägger av litet som de vill. Eller så är det något relä någonstans som tagit någon form av semester. Här är det önskvärt med litet assistans, tips och tankar till vad det kan vara för fel..... "I'd like to consider my BMW as a scaled down version of god" | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.