|
|
|
|---|---|
|
har en 530d -99, som låser bilen direkt man börjar rulla, går det att koppla ur på nått sett? mvh | |
|
Tycker att du skall behålla det Är faktiskt en säkerhets grej i dagens samhälle iofs så har ni kanske inte lika tufft klimat i Luleå som i södra Sverige (läs söder om Gävle) Men det är lätt att ngn idiot rycker dörren när man tex står vid ett stoppljus och tar tantens väska tex Vad jag vet, rätta mig om jag har fel så kan man inte göra det själv på E39 Ha de T Ps. om man inte har större problem än så skall man vara glad |
|
|
Låser den upp sig automatiskt när du tar ut nyckeln? Erik ___ Trender är till för amatörer, vi andra går på instinkt! |
|
|
Den här funktionen går att stänga av/sätta på via extern omprogrammeringsverktyg. Länk Länk Att låsa dörrar efter att bilen har kommit i rörelse är standard i USA och är egentligen inte så feltänkt... //Alex |
|
| kanske lika bra att ha kvar det, men det som är störande är att jag måste trycka på knappen för att komma ut ur bilen varje gång...men men det är väl inte hela världen hehe | |
|
Räcker det inte att öppna dörren 2 ggr alltså dra i handtaget 2 ggr Det gör det iaf på -05 an Ha de T |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.