|
|
|
|---|---|
|
Nån som har tips på nån som kan lacka i gävle området behöver nämligen en ny Mfront efter en mindere olyckshändelse vad borde ett pris ligga på ungefär för att lacka en front ? | |
|
När jag skulle laga en spricka i stötfångaren samt lackera den i somras lämnade jag in den på Gävle Billackering (vid Erikssons Bilteam [SAAB]). Autovation lämnar jobb till två lackerare i Gävle, Gävle Billackering är ett av dessa två, minns ej den andre. Tror att jag betalade 5,2k för detta jobb, minns ej vad själva lackeringen kostade. Kan kolla det på måndag vid intresse. Mvh Henrik. |
|
|
Hallå jag har försökt ringt Gävle billackering idag tänkte också på dom men dom svarade det inte försökte ringa i en timma ungefär sen gav jag upp men kolla gärna det skulle va kanon det Mvh Tomas |
|
|
lackering firma i järbo. skitbra ställe. hämtade min nylackade 525 för 1 månadsen. kanon jobb. seriös firma. 029072061 fråga efter benny. skit bra att göra med. Åk fan inte till SAAB, dem ville skrota min bil. De ville inte kosta på lack och arbete på den för den va för gammal. idioter som dessutom kör runt i gävle med din bil. |
|
| okey jag får ta och ringa dit och kolla med dom lackade du hela bilen ? | |
| Allt förutom taket | |
| Okey vad fick du ge för det då? | |
| 14000 gick po försäkringen | |
| Ok ok ska ringa till dom i morgon och kolla priser på lackning av en front så får jag se va dom säger i alla fall allltid fint när försäkringsbolaget betalar synd att inte mitt gjorde det men iofs det var ju bara fronten :P | |
|
1980,15 kr betalade jag för endast lackering (metalliclack) av bakre stötfångaren. Jag demonterade och monterade själv. Har även erfarenhet av Benny. Lämnade in min e36:a där för många år sedan. Lackering och rostlagning av samtliga dörrar samt nedlackning. Lackeringen blev jag nöjd med, däremt tycker jag att rosten kom tillbaka lite för fort, men det kan det ju finnas många förklaringar till. Mvh Henrik. |
|
| Okey jag ringde å kollade skulle ligga där någonstans i pris som du nämner Henrik om man kom in med fronten själv då men det e ju ganska lungt för jag ska ju beställa min från tyskland så behöver inte demontera nåt =) | |
|
Kolla med Länk tror dom ligger bra till prismässigt Mvh/Tony |
|
| Tackar för tipset alltid bra att ha flera att välja på =) ska ringa och kolla priser osv.. | |
| Hur gick det med lackeringen? Är själv på jakt efter någon som kan lacka en front i Gävle-området | |
|
Desa lack bakom Dahlboms bil tycker jag är kanon. Bra priser och gubben har varit med ett tag i branschen. Flåklypa |
|
|
Lackade en bakre m stötfångare till 540 e39 hos plåtverkstan sandviken. Kostade 1000 spänn |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.