|
|
|
|---|---|
| Har köpt ett gas silver slutsteg som ska driva framhögtalarna och en baslåda. Nu till frågan. Vart är det bäste stället att sätta slutsteget? | |
|
Det behöver sitta ganska öppet, eftersom det blir väldigt varmt efter ett stunds spelande. Då föreslår jag bagaget eller under en stol. |
|
|
Och dölj det så man inte kan se det utifrån. Under hatthyllan kanske! -ridern- 525i 1990 24V |
|
Imran |
Hur fan får man loss hatthyllan? Jag tror att mitt slutsteg ligger där under, men jag hittar ingen väg dig. Jag vill så¨hemskt gärna ta reda på vad jag har för slutsteg. Imran |
markus00 |
Om du ska ta av hatthyllan måste du lossa på ryggstödet till baksätet. Men om ditt slutsteg sitter under hatthyllan så sitter det i taket i bagaget och isåfall borde du se det. |
Imran |
Hur i alla sin dar får jag loss ryggstödet å´sätena? Det är ju nästan intill omöjligt.. Imran |
markus00 |
Först måste du ta loss sittdynan det gör du genom att bara dra uppåt i nedrekant. Sen för att lossa ryggen är det 4 st muttrar 2 st sitter längst ner och 2 st bakom armstödet som ska tas bort. När du gjort det lyfter du ut underdelen en bit och trycker uppåt. |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.