AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

Bilvård
1.290

Rekondgruppen, erfaranheter

11
13
118DM
325Dt -10
Någon som erfaranhet av Rekondgruppen i Solna?

Tänkte hänga in kärran på en Ditec lackkonservering där.

Någon?
Tyvärr ingen erfarenhet därifrån men många här på AP rekomenderar J Sandell på Stockholms bilvård(Ditec).

"BMW när du älskar att betala"
As
11.615
Asken
750iL L7 -00
850 CiA -95
944 Turbo -90
i3 -22
Kubistar -08
Hej
Om du inte har brådis så välkommen att titta in på detta Länk även ickemedlemmar är välkomna.
Mvh
Asken
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.