|
|
|
|---|---|
|
Hej en enkel fråga....Hur får man angel eyes på e60:in när man låser/låser upp?? Har en granne som har det på sin e60, medans jag inte har de på min 03:as e60...är de så att han har 07 och nyare??...mvh Danne "My girlfriend said i have to choose between her and my BMW,im really gonna miss her" | |
|
Pathway lighting If you activate the headlamp flasher after parking the car, with the lights switched off, the low beams come on and remain on for a certain time. You can adjust the operating period or deactivate the function using iDrive. 1. Open the start menu. 2. Press the controller to open the menu. 3. Select "Vehicle settings" and press the controller. 4. Select "Lighting" and press the controller. 5. Select "Pathway lighting" and press the controller. 6. Turn the controller to select the corresponding duration. 7. Press the controller to apply the setting. |
|
| Steaman: det du beskriver är ju bara när man lämnar bilen och duttar på helljusspaken. Pre facelift har inte lead me homefunktion vid lås/lås upp. | |
|
Du kanske har rätt men så aktiverar jag funktionen på min E90, pre LCI, jag har för mig att vi har samma funktion på vår E61 pre LCI men jag får kolla och återkomma. |
|
|
Jag hittade en envändarhandbok som konfirmerar det Lusen skrev, funktionen finns inte på E60 pre LCI. Här finns förresten PDF-filer om nu någon inte hade den elektroniska kopian av användarhandboken! Länk |
|
| Sweet! Tack! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.