|
|
|
|---|---|
Roffa1 |
Får ej min Ipod Touch (Apple) generation 3 att fungera i USB uttaget till E90-09. Det följde med en BMW originalkabel för Ipod tillsammans med bilen, men den kabeln har ingen kompatibel kontakt med min Ipod Touch, använder mig istället av den vita original Ipod kabeln. Men bilen får ingen som helst kontakt med Ipoden. Det står i navin USB enhet saknas? Vad är fel, vad finns att göra? Tacksam för tips.. |
| Vilken programvaruversion har du i den? Hur ser anslutningarna ut på kabeln som medföljde bilen? | |
| Apple har kört med samma kabel i flera år så de låter konstigt att det inte skulle fungera.. | |
Roffa1 |
BMW kabeln (svart) har en USB kontakt i den ena änden, samt något som påminner om Apple:s originalkabel som förs in i Ipoden:s bottenanslutning. (dock ej lika bred) Kabeln som medföjde bilen passar ej alls till Apple:s Ipod Gen3. Om det nu inte fattas en konverter eller liknande. |
| Det är väl inte helt omöjligt att Apple ändrat gränssnittet på tredje generationens iPod Touch som kom ut i september. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.