|
|
|
|---|---|
|
Är det ett seriöst företag? I så fall låter det riktigt bra! www.mdagenturen.se | |
| Akta er för detta företag. De svarar vare sig på mail eller telefon. | |
|
ska man akta sig för dom för att dom inte svarat på ditt mail? det ska väl behövas mer än så för att varna någon för detta företag? |
|
|
Vet inte om det är samma företag som brukar ringa eller om det finns flera aktörer på marknaden. När jag annonserat bil har det ringt upp en representat och erbjudit utgångspris samt köpare med formuleringen att dom har en lång kö av kunder som bara väntar på att få köpa just en sådan bil du annonserar. Det enda du behöver göra är att betala en liten symbolisk summa och sedan vänta på köparna som bör höra av sig inom 2veckor. Låter klockrent, var beredd på att slå av telefonen om 2veckor då det förmodligen börjar rassla in samtal i en rasande fart... |
|
|
Vilken tur att de hittar många kunder via sitt "kontaktskaps nät" Hela hemsidan stinker amatör och något bolag som heter mdagenturen finns inte heller. Kul att de samarbetar med bilannonser.se också. De lade ner hela sin verksamhet för 6 månader sedan... ------- //Lövet |
|
|
andreas: Kan det inte vara detta bolaget? Länk // Daniel |
|
|
Hmmm, kanske. Jag kollade bara bland svenska bolag. Jag vet inte om det är såvärst positivt att bolaget verkar bestå av en filial till ett LTD bolag i England dock ;) ------- //Lövet |
|
|
de ringde mig häromdagen också. sa att dom hade en köpare som ville ha min bil och var beredd att betala 100 000 kontant. jag begärde bara 90 000 för den på blocket dock... allt jag behövde göra var att betala in 741 kronor och så skulle bilen vara såld efter 2 veckor, om den inte blir såld får jag mina pengar tillbaka... jag säger bara AKTA er för detta företag. något inlägg före mig sa att de hade sagt att de hade företag i england? till mig sa dom att dom hade i göteborg men det hade gått så bra för dom så de hade utökat till stockholm också. jag tackade iaf nej till dom ! M3 POWER |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.