|
|
|
|---|---|
|
Låter inte den här "lite för bra" till det priset?! Någon som vet nåt om den? Länk Bruse | |
|
Den verkar ju onekligen rätt fin, för bra för o va sann vetifan. Men helt klart billigt. |
|
| Ja köpte min 530iat -93 för mindre och den var i fint skick. Han ja köpte den av begärde iofs 19k men jag fick ner den då det var lite skak i framvagnen (spacers). Du får tänka på att det är ganska svårt att sälja bilar just nu så priserna pressas en del. Tror och tycker att det är ett bra pris. Kanske till och med finns viss prutmån. Lycka till! | |
|
Har redan funnits en tråd om den här bilen, säljaren försökte från början sälja den som en 540i och den (som är medlem på AP) som var och tittade på den var inte speciellt imponerad. Sechs macht Spass! Mina bilar: Länk |
|
| Där ser man, då hade jag inte varit intresserad. Varför ljuga om modell beteckningen liksom? Nåt skumt verkar det vara. | |
|
"rostfri norrlands körd" Plats: Lidingö :D |
|
|
Är de verkligen samma bil som låg ute som en 540? Va inte den blå? |
|
| Kolla allt noga så det inte är nån skojare. Kolla så det inte är kredit på bilen, be att få reg nummret. Många ägare är ju också en varningsklocka.. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.