AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
1.103

Trans Program vad är felet ?

Be
98
Bertilsson89
BMW 540 93a e34 Sedan
Tjena har en bmw e34 540 93a som jag nyss har byt oljor och kulorna i lådan på, Sen i dag när jag skulle ut och köra när jag precis slängt ihop allt, Då säger datorn när jag lägger i D så går Trans program i, Varför gör han detta??
Visa användare
8.958
rob_t_j72
XC70 D4 2015
Oftast finns det en felkod på automaten när Trans Program dyker upp, men det kan även bero på taskigt batteri - prova ladda upp 1 dygn.

Mvh
Be
98
Bertilsson89
BMW 540 93a e34 Sedan
Kan vara batteriet den har varit uppallad i 2 veckor så.
Sc
111
Scinner
BMW 530iA Touring -93
Tycker "Trans Program" är bra, man vet alltid när det är dags att ladda batteriet. :)
Be
98
Bertilsson89
BMW 540 93a e34 Sedan
jag har laddat batteriet men problemt är kvar, Lyfte av batteri polen i går och det hjälpte inte heller, Sen funkar inte baken innan trans program går inte men när det gjort så funkar backen och 3 eller vad det är, Ingetn som vet någon i kalmar trackten som kan hjälpa mig =)
Bo
1
Bomb3n
540i-93
Jag har precis samma problem med min 540 93a, började igår bara sådär utan att ja gjort något med lådan, så nu startar bilen på 3 och går enbart på den, backen funkar ju åxå. skulle gärna vilja ha hjälp =)
Be
98
Bertilsson89
BMW 540 93a e34 Sedan
På min hade ena givaren i lådan sakt upp sig så fick ta ner allt byta den sen fylla olja och så va de bara köra :D har funkat sen dess=D
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.