|
|
|
|---|---|
|
jag har en bmw e61 och tänkte tona framlysen på den, men vet inte vart jag ska köpa filmen,, sedan så tänkte jag kolla om nån vet vart man kan köpa eftermarknads lysen bak? tack på för hand. | |
| Länk | |
|
har set endast hos ks-carstyling.se att det finns några eftermarknads baklampor till e61-an ska ha dom själv på min, det står bara att dom kommer in i januari 2010 Länk |
|
| obs! om du köper den där toning beräta hur allt gick och hur resultat blev kanska ska ha också :) | |
|
ser ut så här monterat Länk |
|
|
Är det där verkligen besiktningsbart tape? Annars har Lamin-X bra grejor, bara att goggla så hittar du det. Johan S Ordf.BMWC CS Sektion SYD Länk NS 8.29 |
|
| ser grymt bra ut...frågan är bara vad besiktning sägerr om det :) | |
|
Lamin-x gula tape tycker jag blir grym och den är besiktningsbar. Men såklart inte alla som tycker gult funkar.. Johan S Ordf.BMWC CS Sektion SYD Länk NS 8.29 |
|
|
Knappast besiktingsbart med den toningen men snyggt ;-) |
|
|
Länk Där har du en länk till Lamin-X hemsida. Finns en jäkla massa färger att välja på. Jag har själv beställt därifrån till min Z3.. |
|
|
Finns att köpa hos din lokala glasmästare oxå bara att du får skära till den själv... resultat --> Länk Mvh |
|
| FAn va snyggt det blev!! men nu är det ändrade planer ska göra de gula nu =) har de gula oxå? | |
|
Thx! Jadå, det fanns då iaf hos min åf, ljus grå, denna mörkare, blå, röd och gul..bara att kolla med dom. Lycka till! Mvh |
|
|
Ska de va rätt får man INTE sätta någon form av fim på framljusena, varken svart eller gul. För att det ska vara godkänt så ska dessa vara tillverkade i sin färg och E-godkända.. Visst, har man tur så får man snälla gubbar på besiktningen som inte tar så hårt på det.. |
|
|
Gör man de snyggt behöver det ju inte synas att det är gjort i efterhand.. Dock får man aldrig genom dom svarta.. |
|
|
Hitta ett par andra länkar.. Klar, blå, gul, röd och rök film: Länk |
|
|
Realcar har på burk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.