|
|
|
|---|---|
|
Vi har efter mycket övervägande kommit fram till att det kanske blir en 325 cab ist för coupe eller 130. På BMW säger man att de inte vet när den uppdaterade modellen kommer i produktion samt när de första kan levereras. Vid beställning nu får man nuvarande modell säger de. Är det någon som vet hur det ligger till? Hur stora blir skillnaderna? Blir det inte större skillnad än vid faceliften kan vi tänka oss nuvarande modell som man ev skulle få bättre rabatt på enligt BMW. Nästa fråga. Frugan säger att en 320 bör räcka, men jag är klart skeptisk och vill nog ha 325. Vad säger ni? Känns den 4-cylindriga helt död i den rätt tunga caben eller? | |
| Tillägg. Oavsett motor blir det automatlådan | |
|
Svarar på motorfrågan: 325 skulle jag säga, som har en 320. Resurserna är i och för sig tillräckliga, men man får ingen "wow-känsla" när man trycker på gasen om jag säger så. Men hade man en 325 skulle man väl önska sig en 330, och så vidare... En snygg och bra bil som väcker uppmärksamhet är det, oavsett vilket. /Erik |
|
| ska du ha automat så tror jag 320 blir lite seg.. faceliften brde väl komma vid årskiftet eller kort därefter eller vad säger ni?? | |
| Skulle gissa på mars. Brukar inte BMW ofta ha "ändringstillfällen" i mars resp sept? | |
| PS. AMS (svenska) anger febr. i senaste numret. | |
| Ok. Oavsett leveranstid. Tycker ni att man absolut ska vänta på faceliften? Eller är det ok att ta den nuvarande om man kan få bättre rabatt? Säljaren på BMW trodde att den nya får de två vecken på huven. LED blinkers och coronaringar med LED som på 5 serie GT. SEdan kanske ngra smågrejjer mer. men man vet ju inte säkert .. | |
|
Jag skulle vänta på faceliften. Förutsatt att man hinner få den innan cab-säsongen börjar till våren! /Erik |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.