|
|
|
|---|---|
|
Hej var hittar man en mini.kyl till baksätet till en 740 e38?? Nån som har nått tips alt vad det heter på tyska. VHM | |
|
Heter Kühlschrank på tyska och störst chans att hitta en är på ebay... M V H Stephan |
|
|
Tackar. har hittat en del , men ser nog ut som jag får bygga om en del. Kan nog bli bra ändå. |
|
|
waeco.se kan ha grejor till din bil, BMWs fabriksnmonteradekylskåp är måtttillverkade av Waeco. Mvh Asken |
|
|
Asken: Tack skall kolla in deras hemsida, har nämligen tagit som projekt att dammsuga skrotar och annat för att som vinterhobby, utrusta min bil så mycket det går. En sak som är stört omöjlig att hitta är faxen/telefonen i baksätet. Men det kommer väl det med. |
|
|
Du menar telefonen i mittarmstödet bak? Undrar om jag inte sett en sån i min bil när jag städade där bak sist..... Var under nån lucka där det var en massa knappar och annat. Och så tror jag det var nåt konstig utrymme där i krokarna med, vitt liksom innan för nåt lock eller så, lyste där inne gjorde det med, fan vet vad det är för nåt men det verkade vara nåt hål där det drar kanske för det verkade kallt. Får nog kika lite på det och se om det kanske går att täta med silikon eller nåt, för så kan man ju inte ha det.... :) Dr Tinnitus Min bil Länk |
|
|
HAHA.:):) Tjena jadu var glad för den xtra utrustningen. För telefonen tar en kille i usa 900Dollar, och jag har letat överallt i 7dar nu. Men det dyker väl upp nångång, vad gäller kylskåp så har jag hittat ett ställe i usa som säljer för mellan 50-100Dollar. Får nog bli till att mäta ordentligt. Har en 6-10 stgrejer att ordna till sommaren, sen får du konkurens DrT. :):) Det vill jag lova. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.