|
Sida 6 av 6
|
|
|---|---|
|
Volvo 740 GLE årsmod 87, fick skrota den 1år efter inköp. Aldrig mer Volvo :) Siktar på en Z4 nu istället :) |
|
|
Saab V4 -76 Opalgrön, den lever än idag! Den snålaste bil jag haft men enda gången man hade chans i ett rödljusrace med den var när det kommit mer än 2 dm snö och plogbilen inte hade hunnit fram. Dubbade 165/80-15 och tjänstevikt under 1000 kg gjorde sitt till... //Stenback |
|
| Volvo pv-66,inköpt mars-92 (jag var 13år) som ett rostigt repobjekt och var färdigrenoverad innan jag fyllt körkort.Under tiden sladdade jag runt i en peugeot 204 diesel ombyggd till pickup med stelopererad bakaxel hemma på gården hos mor å far. | |
|
Ford Taunus 2000 GXL Coupé -74 Efter att haft körkort i en månad dundrade bilen in i ett stålräcke nyårsafton 1985... Fronten riktades och nya glasfiberskärmar monterades. Efter ytterligare ett par år eller så var det dags för nästa bil... mvh/ Anders |
|
|
vw 1200 modell 1961. Hånglade upp en flicka där i baksätet.... Hon blev sen mor till våra 3 barn. Motorn skar uppför Hallandsåsen, men bytte den senare till en R4! |
|
| Audi S4 Biturbo | |
|
Toyota Celica Supra 2.8i från -85 Köpte den en vecka innan jag fyllde 18 år 2006. Mycket fin bil lyxig och sportig för en lagom slant. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.