|
|
|
|---|---|
BCR |
Följ Morgans (Ullareds största BMW-entusiast) morgonrutin och se när han varvar upp sin vita 318i-97. Inte ett öga är torrt ;-) Länk /Håkan oo=00=oo |
|
Så ja inte skall man väl kasta kniv i gummibåt Ha de T |
|
|
skön kille :9 Das bmw |
|
|
Det är kul att höra när han pratar upp kärran till värsta lyxåket..! Lite rekond invändigt är ju det man hoppas på framöver. |
|
| hahaha...ja, vilken lirare =) | |
|
Inte lite stolt över sin rostiga 318 i C-klass som han sa... visst e han go men samtidigt är det allt lite synd om han. Johan S Ordf.BMWC CS Sektion SYD Länk NS 8.29 |
|
|
För att försvara Morgan en smula... Jag var stolt över min då 14 år gamla 528 e28 jag hade när jag pluggade och inte hade någon vidare inkomst. Den hade inte imponerat på mig idag på samma sätt, om någon fattar min poäng. |
|
|
Efter separation och arbetslöshet och en vilja att behålla ett hus jag lagt mycket jobb på, så cyklar jag faktiskt nu på en 3-växlad cykel som frusit fast på 2:an sedan i måndags. Det sista jag vill är att nån ska tycka synd om mig för det. Jag lägger de få slantar jag har på min son och trivs bra med det. Morgans BMW är lyx i mina ögon. Varmt och skönt :) Och sedan finns det allt för få orginal kvar i Sverige. Bra att de finns någon. Förmodligen har TV gjort Morgan mer orginell än han är. Klipp klipp. |
|
| Anders-72, jag gillar din syn på saken! | |
| klipp klipp ja. Har sett ett enda avsnitt och reagerade direkt på hur mycket klipp de gjort. En scen hemma i hans trädgård, säkert 10 klipp på en minut! Kände då att jag kunde lägga min tid på något vettigare än att se på detta tramsprogram. | |
|
Svensk TV-produktion från sin sämsta sida. Man utnyttjar utsatta människor som i god tro ställer upp i TV och förlöjligar dem genom att framställa dem som dumma i huvudet. Stackars Malmöfamiljen har blivit trakasserade efter att ha varit med och kanal 5 säger att de aldrig har avsett att någon ska fara illa av programmet. Tror de ens själva på det?? De verkliga idioterna är de som följer programmet och skrattar åt dem som är med. Makalöst. |
|
|
Jag tycker att det ganska typiskt för hur det är i Sverige. Så fort det står BMW på bilen så förutsätter alla att det kostar massvis med pengar. Om de samtidigt sa att bilen är värd 20k skulle nog många hajja till, troligtvis även Morgan... Jg tycker att det är rätt kul att Morgan har smak när det gäller bilar. hehe |
|
|
Håller med gällande originalskicket, grymt snygg helt ostylad och med navkapslar, passar faktiskt bilen. Broschyr-look all the way :) Mvh |
|
| Har för mig att jag läste att han hade lite stålar ändå för han tradea lite aktier hit o dit... ;) En ny ingvar kamprad kanske haha | |
| Har mer respekt för Morgan, än någon sprätt i Mulberryjacka, framgångsfrisyr och sprillans 535a. Kanal 5 produktionen är ju ett skämt, ren lyteskomik. Hade SVT gjort den så hade det varit med respekt för deras något udda "intresse" | |
|
Håller med dig danielb! Tror Morgan har mer kulor än en Stockholmsprätt i ny BMW och vattenkammat hår... dom brukar tyvärr inte äga bilarna så ofta.(banken gör det) Morgan tänker steget längre o lägger inte pengar på kapitalförstöring, utan investerar i aktier istället där pengarna växer, särskilt i dessa tider:-) En vacker dag kan han nog glassa runt i en ny Lamborghini istället....betald kontant... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.