|
|
|
|---|---|
|
Som rybriken lyder så blev den hellt plötsligt orolig på låga varv och slö över större delen på registret ej mycket men ändå något som verkar vara fel, sen när ja varvat den på några växlar dog den sen på tomgång och va konstig att starta och "bluddrade" lite vid gaspådrag på neutral som att fördelarlock eller tändsstift spöka, stängde av körde snart iegn då gick den som den skulle, vad kan det vara ? inget med vanos hoppas jag, kan det vara slitna tändstift fördelarlock ? eller hade felet varit konstant då. Mvh tobias | |
| kan tillägga att bilen nyss rullat strax över 18tusen mil. | |
|
Hej, är antagligen vev- eller kamaxelgivaren som felar. Prova att koppla ur dem en och en och se om det blir ngn skillnad //H |
|
|
Tackar för svaret,men vad sitter dessa givare, på ett ungefär, vad har de för funktion och om det är fel på dom hur gör jag då, ska jag byta givarna och eller ytterligare delar, kom gärna med mer förslag , Mvh Tobias |
|
|
Har du några felkoder? Om inte kolla vevhusventilationen. FAF |
|
| Nej har inga felkoder därför tycker jag det måste vara nåt i denna stilen är inte hellt inkompotent på bilar men förklara gärna vad sakerna sitter på ett ungefär och vad ja bör göra känns inte som rätt tillfälle att lägga 5-6 tusen för en sån här sak, tack för bra svar mvh tobbe | |
|
Det finns ett mektips till vänster i menyn. FAF |
|
|
Kolla din LMM som sittar vid luftfiltret. Du kan kolla om det er dålig förbindelse, finns flera tråda som omhandlar detta. Ny koster vist 3500 spänn... |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.