|
|
|
|---|---|
|
Tjenare! Går i tankarna om att köpa en 540i-96, tänkte kika bara vilken utrstning som fanns som tillval till denna? Bilen har bla. Navi Tv El taklucka pdc asc skisack träpaneler m-paket M.stolar i skinn m.m Men skulle uppskatta om jag visste vad som fanns att välja till då. Fanns dubbelglas, elstolar osv då? mvh | |
|
Hej hej! Nu är inte min bil fullutrustad, men här kan du se vad min bil har för utrustning! Ang. dubbelglas så finns det som tillval, går även att eftermontera har jag läst någonstanns. _-*-_*_-*-_*_-*-_ Lennart |
|
|
edit. Länk :) _-*-_*_-*-_*_-*-_ Lennart |
|
|
M-Paket är eftermonterat (kom mars-99 till E39 Sedan) och M-stolar?! Vad är det? Sportstolar? Gå in på Schwacke.de där ser du vad som var standard/tillval i jan-97 (1996 är borttaget från sidan). Dubbelglas kostade motsvarande €690 jan-97. Sidoairbags kom ca april-96 ungefär samtidigt xenonljus. ASC+T och trä var standard, övrigt extra. Stephan |
|
|
Tack för alla svar! schwake.de förstod jag tyvärr inte mycket av och google translate funka inte.. Har en annan pågång nu istället, en tysksåld toruing -98. Snålt utrustad, bara 0534 Automatisk klimatanläggning 0536 BMW Motor+kupévärmare med fjärrkontroll (Webasto), 0500 Strålkastarrenggörning samt intensivrengöring 0386 Rails 0413 Bagagerumsnät 0438 Ädelträ, myrten 0494 Värmestolar 0522 Xenon-ljus Som extra.. Då är frågan, vad fanns orginal? Cd spelare, farthållare, elstyrda speglar/rutor? Hade vart fint som fan o veta vad som finns orginal, antar att det finns rätt mkt som standard. Länk Bilen i fråga! |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.