|
|
|
|---|---|
|
Försöker sätta mig in vad som gäller | |
|
En gång till...... Försöker sätta mig in vad som gäller för att få ordning på "multimedian" i min 330i -01. (har MK3 och 4:3) Har kollat ett par timmar på E-bay, men min tyska är inte speciellt bra. Det finns massor av moduler och adaptrar för ditt & datt men vad ska jag ev. köpa för att....... -Få igång TV:n -Kunna spela MP3:or/USB/SD -Kolla på en DVD-film -Koppla in min HTC till handsfree Som ni ser är det mycket jag inte fattar *S* Skulle vara kul med lite enkla raka svar, börjar bli lite gammal för all ny teknik men försöker hänga med..... Gärna länkar till seriösa företag med vettiga grejor. /Staffan |
|
|
För att få igång TV måste du uppdatera med digital box Sen måste Bmw uppdatera mjukvaran för att kunna spela Mp3 och Dvd ser man på hemma har inte sett något tips på att kunna spela dem på org spelaren i bilen Hoppas att det hjälper lite på vägen tycker också att det är en j...djungel med alla prylar men skoj Ha de T |
|
|
Hej, ang digitaltv och dvdspelare kan du även titta här på AP under Mektips. Vad gäller mp3spelande så går det mig vetligen inte att uppdatera mjukvaran i E38 E39 och E46 bilarna. Man måste isåfall byta ut 1. cdväxlaren och även 2. radiomodulen (om man dessutom önskar se låtnamn och mappar). /Andy |
|
|
... Mp3 ska väl kunna fixas till genom montera AUX-ingång GW-300 eller liknande. Ipod / Iphone interface finns för de flesta BMW "... tygsäten e för veganer :o) " |
|
|
Jag vill till att börja med byta ut displayen till en 16:9. Har tittat en del på E-bay men begriper inte vilka jag ska kolla efter ? Jag har idag Professional MK3 med växlare i skuffen och 4:3 med kassett där fram. Vilka 16:9 passar min E46? Finns som sagt många på E-bay men vissa skriver att dom bara passar tex. E38, E39 X5 etc. Tacksam för tips ! /S |
|
|
Hej, Helt rätt. E38, E39 och X5 har samma formfaktor, men E46 har en något mindre enhet för både 4:3 och 16:9 än de övriga. Det finns 2st olika 16:9 för E46. En med bandare och en med CDspelare. Spelar ju ingen större roll då även cdspelaren är ganska ålderstigen, men det är värt att veta att det skiljer sig i prisnivå på dem. /Andy |
|
|
Tack Beolink ! Då vet jag vad jag ska söka efter, hade varit surt att få hem en diplay som inte passade ! Kassett eller CD spelar mig inte så stor roll, täker mig en PC-lösning framöver....så om någon har ett bra och modernt recept på en ITX-dator med tillbehör skulle jag bli glad ! /S |
|
|
Ett tips, köp en ITX dator i sverige, har varit med om några som köpt i usa och haft dålig ,möjlighet till support och retur när det strulade för dem. Lite inspiration.... Länk /Andy |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.