|
|
|
|---|---|
|
Bilen har stått under täcke i garaget sedan 2006,tog en rejäl service och gled till Bilprovningen.Har nog aldrig fått ett bättre papper. Bromsar helt jämna Avgasvärden gav knappt utslag Och detta på en bil som sovit flera år,så ska man snacka kvalite så är det inte mkt som slår en välservad E32a. Kännde mig så nöjd att jag köpte mig en 525IT-96 på hemvägen,kaputt så klart.Är nog en sjukdom detta med gamla bilar:) Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk | |
|
Härligt :D Själv så besiiktade jag min 540iA här i veckan, de var den första besiktningen den här bilen vart med på sedan 2003.. Samma resultat (nästan) som för dig, helt jämna bromsvärden och avgas dock hade slarvigt nog inte provat handbromsen som behövde spännas =) |
|
| trucker: Grattis! Har du inga bilder på E32an? :-) | |
|
Hm va lite fotat det var på 7an då,har några på länken under. Tänk bort dom fula 16" på fotot sitter Radial 32 18"nu.Ska ta mig i kragen o knäppa lite nya bilder nu med org hjulen (vinterpuckar). Länk Mvh/Micke Lindberg Min tii Länk |
|
|
Fina bilder! Trucker du har powerpost |
|
|
Härligt att besiktningen gick som en dans... Jag var också med min E32:a i Fredags på den årliga inställelsen hos SBP. Gick också bra. Dock fungerade inte tut*elvetet igen(har haft lite strul med den tidigare också)... Men bilen var så fin i övrigt så att besiktningsteknikern lät vagnen passera utan krav på efterkontroll :) Mvh Janne. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.