|
|
|
|---|---|
| Länk | |
| tråkigt, tråkigt. | |
| Hur drar du slutsatsen att bilen är ny? | |
|
Bilen är en 08, vet troligen vem det är. Avaktar svar imorn. |
|
|
Ja verkligen tråkigt, hoppas han/hon inte ådrog sig några värre skador. Freedesix, hur petig får man bli? Det är ju ingen E46:a så vi kan väl enas om att den inte är speciellt gamma va? /J |
|
|
Vilket inlägg är det som Freddesix kommenterar egentligen? // Daniel |
|
| Rubriken | |
|
Det här inlägget antagligen eftersom rubiken var : någon här som har smällt sin nya m3a |
|
|
Ahh..ja de måste det ju vara. Får skylla på att jag är trött eller nåt :) // Daniel |
|
|
Jag vet att det rullar en svart E90 M3 i dom trakterna.. Men det är ju lite svårt att avgöra på bilden hur många dörrar bilen har.. Hoppas som sagt att föraren klarade sig undan utan några större skador. Mvh Dennis |
|
|
Johan M3: Du säger själv att bilen inte är speciellt gammal (men heller inte ny?). En bil från 2007 är _inte_ ny i min värld, det har hänt en hel del under dessa år och för E90 har till och med en facelift genomförts. Skillnaden mellan en E90 från 2007 versus en från 2009 är inte ringa - särskilt då akterspegeln på den förstnämnda inte närmelsevis är att betrakta som fager. MAXEY: Fick du något svar? |
|
| Håller emd om att facelift på M3 Sedan är grymt snygg. | |
|
Lite off topic, men.... Hur många E92 M3 finns i Sverige månntro? Tittade in i begbilhallen hos BMW Solna i slutet av oktober, då stod där två stycken i olika svarta nyanser, den ena läckrare än den andra... :-) Båda sålda sen länge. /Erik |
|
| Min E93 M3 står på verkstad :-( | |
|
Men det var inte du Tibby som voltade. Vad har du råkat ut för? Här finns en bättre bild på olyckan. Det var en coupé. Länk /Erik |
|
|
Freddesix: Föraren mår bra under omständigheterna. Vi får hoppas att det inte blir några men i nacke/rygg bara. |
|
| Hoppas den blir seriöst lagad, | |
|
Gustav: skönt med förnuftiga människor :) MAXEY: hoppas verkligen att föraren blir helt återställd, en smälld M3:a är exakt ingenting jämfört med bestående men. Personligen hoppas jag att bilen smälts ner och säljs som trallskruv - det vore ett fint långfinger åt klubben för lobotomerade individer där bilen sätts i fokus när det är klartgjort att föraren _inte_ klarade sig oskadd. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.