|
Sida 2 av 2
|
|
|---|---|
|
Jag fattar inte hur stolarna kan se ut på det sättet efter så få mil. Min e90 sedan har gått snart 6000mil och ser ut som nya, det finns inte ett veck och förarstolen är knappt märkbart blankare i vänster sidostöd (njure) än övriga stolen. Inte ens min ratt har minsta repa eller tendens till att bli blank, den ser helt ny ut. Min bil är som sagt en -06 men den ser exakt lika fin ut eller finare än den silvriga 335 som tidigare länkats till. Jag väger dock bara 65kg och killen i Stockholm som hade bilen innan mig var inte tung han heller. Dessutom är både jag och tidigare ägare EXTREMT noggranna. Jag tycker man ska köpa bil av folk som sköter om sin bil. Jag avskyr att se folk med dyra grejjer som inte tar hand om det ordentligt. Respektlöst! Min gammla bil: Länk |
|
|
alano du har PM Mvh |
|
| Lite inaktuell tråd, men ändå. Rent generellt så behöver det inte fuskats med någon mätarställning pga skinnet ser visset ut, har en bil gått i sydligare delar och skinnet inte skötts, så torkar det ju sönder, oavsett om bilen så gott 1000mil - medan däremot en välskött skinnklädsel är svår att sätta miltal på......! | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.