|
|
|
|---|---|
|
Mina orginal klarglasblinkers fram har blivit fulla av små krakeleringar. Har en kompis som tidigare hade en e46 M-sport av samma årsmodell och som led av samma irriterande fel, så det kanske är nått fabrikationsfel, eller så håller inte plast i längre än 6-7 år utan att torrspricka. Hur som helst, nu till frågan. Är det snyggast att ha klarglas precis som orginal Länk eller ska man satsa på svarta Länk ? Lite smakråd tack! Är dom svarta godkända hos bilprovningen? Mvh Andreas | |
|
Länk här är dom svarta. Blev fel på förra länken. Skall tillägga att det är en stålgrå e46 touring med M-sportpaket. Mvh Andreas |
|
|
Jag har köpt dom svarta till min bil (svart). Bra passform och lätt att byta osv. Blev bra tycker jag. Har besiktat bilen och det var inget problem med bilprovningen. Men om det betyder att dom är godkända vet jag inte. Spara dom gamla så är det 1 minut att byta till dom gamla om det skulle vara så. Har svart grill också så jag tycker den ser cool ut. Frågan är vad jag ska göra med mina bakljus för att dom ska matcha framsidan av bilen. |
|
|
Jag har också funderat på svart grill och svarta/tonade sidoblinkers. Har du bild på din bil kanske så man får se hur det ser ut på? Mvh Andreas |
|
|
Här är en bild som jag tagit med mobilen. Du ser iaf lite hur det blir Länk |
|
|
Ja det ser ju riktigt nice ut. Skillnaden är att jag har en stålgrå bil. Njurarna i svart är jag med lite sugen på, men samma sak där. Hade jag haft en svart bil hade jag inte tvekat på att slå till på ett par svarta njurar, men nu vettef*n. Tack för bilden iaf! Mvh Andreas |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.