|
|
|
|---|---|
|
Vad bör en 525dA Touring -06 vara värd i dagens läge? Bilen har gått 10300 mil, import 06-12, uttagen i Tyskland 06-04. Bilen är utrustad med: Navi prof. Panoramatak Automat Sportstolar(tyg) Stora kliman Blåtand Parkeringsvärmare Pdc 18 Tum till sommaren och 16 till vinterdäcken. Har bilen ute här på AP men bilden är inte den bästa... | |
|
Trevligt utrustad bil! Har den original M-paket? Tycker 225´ som du begär känns vettigt. MVH Christofer |
|
|
M-paketet är eftermonterat men delarna är givetvis original. Jag tycker också det känns som ett bra pris.. Mvh Michel |
|
|
OK! Skulle vara intressant om du kunde lägga upp fler bilder på bilen. Tycker bilen borde säljas för runt 210-215´ ganska fort... MVH Christofer |
|
|
Jag ska lägga upp flera bilder när bilen är tvättad och tillbaka från service. Det som är synd att det sitter 16" vinterhjul på den nu,man får ju inte hjärtklappning av dem direkt.. Mvh Michel |
|
|
Vore jag i din sits hade jag monterat på sommarhjulen på ena sidan på bilen för att kunna ta en bra första bild. (Så har jag själv gjort på flera ggr) Lite jobb men det kan vara det som gör att köparen fastnar för just din bil. |
|
| BjörnB det var en bra idé faktiskt.. Om man kör runt med 18" på ena sidan och 16" på andra sidan kan bilen ta skada av det? | |
| Michel..Jag e nog för ärlig..Men kolla (Inte) historiken på din bil.. | |
| Murpz vad menar du? | |
| Jag vill inte vara taskig mot honom..Men rätt tveksamt folk som importerade vagnen..(I KK+ på svarta listan som inte följer Arn bla bla) + Att den "Äldre mannen " som va första ägare i SV e farsa till den "Tveksamma " iportören.. = Alltid tråkigt att göra nån ledsen. | |
|
importtör på pappret: Personnr/Orgnr: 556638-3831 Namn: P & P AUTO AB |
|
| Som kanske har hetat nåt annat innan..Men men..Har inte lust att söka på bolagsverket..-Kostar ju..=) | |
|
Murpz vart hittar man den svarta listan? när jag köpte bilen så kollade jag upp bilen på bmw och m-testade den också. Jag har svårt att tänka mej att den är skruvad, Den hade gått 5000 mil 061204 när den togs in. Kan du maila mej allt du har om den? Mvh Michel |
|
|
MichMich; Jag stör mig på att du kallar en bil med delar av M Sportpaket för en M Sport. att Shadowline saknas syns, troligtvis saknas även Antracit innertak. Det är ju som att lacka om en BMW som hade en standardfärg från början i en annan färg och sedan kalla den Individual. Falsk marknadsföring. Jag hade blivit så besviken om jag upptäckt det på plats att oavsett prissänkning hade jag inte varit intresserad av bilen. Tyvärr är du ju inte heller ensam om att göra så. Se den svarta E60 530i sedanen... Mvh Stephan |
|
|
Stephan jag beklagar att du känner så, Håller med dej till viss del, men vad tycker du jag ska ha för rubrik då? Det är många som efterfrågar just det utvändiga m-paketet. Dem som ring och mailat så har jag förklarat för dem att det bara är ett utvändigt M-paket på bilen. Ska ändra rubrik till M-paket istället för M-sport så det inte misstolkas lika lätt. Mvh Michel |
|
|
"BjörnB det var en bra idé faktiskt.. Om man kör runt med 18" på ena sidan och 16" på andra sidan kan bilen ta skada av det? " Tänkte inte att du skulle köra runt så, bara byta och så knäppa ett par fina bilder och sedan byta tillbaka. Jag har lite samma "problem" som dig angående M-paket. Min 120 har eftermonterat original M-paket till 80%. Saknar bakdelen samt svarta taket. Tänkte nog annonsera den som en 120iM i rubriken för att sedan förklara i annonstexten hur det ligger till och klargöra i mail eller telefon. Den flesta som söker en iM (vilket jag själv gjorde) vill nog inte missa min eller din bil vid en sökning. Sen är det ju självklart inte roligt för någon om köparen får se nåt annat än förväntat. |
|
|
BjörnB min tanke var inte att köra runt så utan att kunna byta däcken på ett bra ställe sen åka o knäppa några fina bilder någonstans. Ja precis, ett eftermonterat utvändigt M-paket är ju samma grejer som det sitter på M-sport bilarna men sen är det ju ratt, lister m.m som skiljer åt. Bara man förklarar för spekulanterna hur det ligger till så är det inget problem. för dem flesta är ju mestadels ute efter själva "kjolarna" på bilen men samtidigt så är ju en M-sport bil mera attraktiv. |
|
|
MichMich; I och med att en hel del ägare av BMW med fabriksmonterat M Sportpaket glömmer/missar/vet inte att dom har M Sportpaket och alltså inte tar med det i rubriken. Så ser jag inget problem med att inte ta med M Sport/M-Paket/M Sportpaket i rubriken på en BMW som har delar av M-paketet. Möjligen kan man skriva M Aerodynamik/M Aerodynamikpaket i rubriken. För åtminstone på E34 kunde man få enbart stötfångarna/sidokjolarna via Individual som fabriksmontage. Hmm det sista känner jag är mest rätt. För man vill ju sälja bilen med:). Och en hel del köpare tycker att "M" låter häftigt och tänker inte på hur korrekt M:et är. Mvh Stephan |
|
| I en del annonser skriver säljaren M-optik och då förstår man ju att det är eftermonterat. I mitt fall skulle avsaknaden av skinn och göra att jag inte blev så intresserad av bilen. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.