|
Sida 97 av 114
|
|
|---|---|
|
jhellstrom > inga diskanter vid backspegelinfästningen = inget hifipaket om dessa diskanter har alumimiummembran (syns genom gallret) = hifi prof "svarta" textildiskanter = hifi |
|
| HFR: Tack, men ska det inte vara högtalare i bakdörrarna? | |
|
Sitter ju även 2 högtalare i taket ovanför kombiutrymmet. //Robban |
|
| Hei! Hifi pro så er det også sub under begge setene foran | |
| När man väljer en automat så har man ju mugghållare framför växelspaken.... Men om man väljer en manuell - var sitter då mugghållarna? | |
| En sitter lite snett höger bakom växelspaken och den andra sitter infälld i utrymmet i mittarmstödet. | |
|
Tack :) När tror vi på en Facelift av F10 då? |
|
|
2013 till höstproduktionen tippar jag... /Janne |
|
|
verkar ju rätt tidigt att prata om facelift på en relativt nyligen introducerad bilmodell som säljer oerhört bra. /Anders |
|
| Qdtant. Menar du att produktionen kommer igång hösten 2013 med MY14 eller menar du redan hösten 12 med en MY13? | |
|
NiKeMaN jag menar hösten 2013 MY14., /Janne |
|
|
Ok... Tänkte väl ;) Har jag missat något "väsentligt" i nedanstående bil? För att få med iPhone-sync så måste man ha USB också va? Kan man köra Spotify och få upp det i fönstret på iDriven också -eller är det bara iTunes-musik som kommer upp där? Färg 300 Alpinvit II Klädsel LCEZ Läder Dakota Cinnamon Utrustning, paket 337 M Sportpaket 2NC LM-Fälg dubbeleker 350 M 18" 481 Sportstolar 704 M Sportchassi 710 M Lädersportratt 715 M Aerodynamikpaket 760 Individual Högglans Shadowline 775 Individual Anthracit innertak Comfort 302 Stöldlarm med fjärrkontroll 465 Fällbara ryggstöd 508 Park Distance Control (PDC) Bak och fram 522 Xenonljus 534 Klimatautomatik 644 Förberedelse för Bluetooth 6VC Styrkod combox 877 AG Kod Utrustning, fabriksmonterad 1CA Emissionskod 1CB AG Kod 430 Automatiskt avbländbara inner och ytter-speglar 431 Automatiskt avbländbar innerbackspegel 4UR Ambient light 677 HiFi System Professional DSP 754 M Bakspoiler 761 Individual Tonade Rutor Change in paket 337 4CE Interiörlist Fineline antrasit |
|
|
Instrumentkluster med utökat innehåll? Kostar 1500 och hela instrumentpanelen blir en display som blir helt svart när man stänger av bilen. Dessutom "slipper" man effekten att standard displayen ser grå ut jämfört med övriga panelen i mörker. Ingen stor grej... Dessutom så har du vita siffror dagtid och orange i mörker och det ser lite coolt ut :-) |
|
|
Kupevärmaren är den bästa detaljen på min bil. Usb måste man ha anser jag, sätt i ett usb minne på 32 gb så har man musik länge. Hållare för smartphone är bra då den gör att mottagningen på telefonen blir klart bättre, vi använder iphonen i hållaren som modem för ipad etc. 18" fälgarna till m-paketet är hemska, ska du ha dem till vinterhjulen? Utökat innehåll är riktigt snyggt och värt priset. Värme i baksätet är skönt också. |
|
|
I min F11, tillverkad i april 2011 kan man inte få upp appar i iDriven, kanske funkar det nu i 2012-orna. Vore mycket önskvärt. Vilken modell har du beställt NiKeMan ? Håller med XC60, Instrumentkluster med utökat innehåll är väldigt trevligt. Annars en bra spec, klädselfärg ? /Janne |
|
|
jhellstrom: Ja att köpa original 19" hjul till M-sport paketet gjorde jag förr-förra gången jag köpte ny bil (E92 -08) och det kändes lite waste of money. Nöjer mig med 18"arna här ÄVEN OM 19" är avsevärt mycket snyggare. Men dom blir ju till vinterhjulen i vilket fall som helst och en uppsättning snygga ADV.1 eller iForged fälgar lär komma på plats sommartid om det går som jag tänkt mig. Värme i baksätet skiter jag fullständigt i eftersom att jag alltid åker själv, eller med en medpassagerare fram. Baksätet används "aldrig" i mina bilar. Instrumentkluster med utökat innehåll tackar jag för tipset om. Precis sådan info jag söker :D qdtjant: Det är en 520d som ligger på bordet. Någon som har bild på Cinnamon lädret "IRL" så att säga? Vägrar iallafall svart inredning då jag haft det på båda mina tidigare nya beemers. |
|
|
Varför finns inte "utökat instrumentkluster" med i Bilkonfiguratorn för 520d? Hur mycket huvudutrymme stjäl takluckan? Alltså mycket mycket "bygger den neråt"? |
|
| Slänger även in en fråga: Är det någon som fått sin bil levererad hos BMW Welt? Extrakostnad för detta? Snabbare leverans (iom att man slipper vänta på frakten till Sverige och den sega resan från Halmstad till ÅF)?! | |
|
Spotify playlist får du upp i Idrive om du har IOS5 till IPhone. Personligen tycker jag Iphonedockan är ganska onödig - musiken streamar du trådlöst via blåtanden och hur mycket bättre mottagningen egentligen blir kan diskuteras. Se det snarare som en ganska dyr laddare till mobilen - åtminstone i dagsläget :-) |
|
| Kristoffer_L: Tack för tipset. Vad exakt behöver jag för utrustning för att kunna streama ljudet från min iPh4S/iPad2 förutom iPrylen? Räcker det med "644 Förberedelse för Bluetooth"? | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.