|
Sida 9 av 114
|
|
|---|---|
|
Priser? 27 januari har jag hört. ---- BMW CS #6212 |
|
|
Lite mera M5: Länk |
|
|
Lite trevliga irl fotos på F10 från bmwblog.com: Länk |
|
|
Bilder från pressvisningen Länk |
|
| riktigt snygg :D nu vill man se den live | |
| Jag den "svarta" eller är det sofisto grey (?) såg riktigt fin ut. | |
|
Jaha då är man nästan ensam som tycker att den är ett hopkok av E32/E65/66 och nya E90. E60 är ju rejält fräckare och modernare. |
|
Buspelle |
Nog har den drag av både E65 och E90, men den blir snyggare och snyggare ju mer man tittar på den. Noterar också att den blir särskilt tilldragande i svart. |
|
Jag gillar F10 skarpt, men blir samtidigt också mer och mer sugen på GT´n. Är väl en av få på detta forum som gillar denna? Har också fått en vink om att GT´ även kan komma att erbjudas med 525d motorn fr.o.m. Mars månad.... |
|
|
Parkerade idag bredvid en GT (med flit) och jag tänkte lite på Belgien Blue. Men ok, jag gillade inte E60 i början men däremot första gången jag såg en E34 live, 1988, så var den grymt snygg. Är det åldern tro.. |
|
| det de lyckats väldigt bra med på nya 5:an är att trolla bort "storleken".. bilen är större än en e60 men känns mer som en vuxen 3-serie pch därmed elegantare och sportigare | |
|
Nu börjar provkörningsrapporter dyka upp. Här från Autocar: Länk |
|
|
The car connection: Länk |
|
|
Autobild kör 530d Länk |
|
| Länk | |
|
Efter senaste videon känns det ändå som om att F10´s blir nästa tj.bil. Frågan är bara om man skall motivera automatlåda + extrautrustning för ~20tkr på en 523i eller istället välja 528i manuell, samt med lite mindre utrustning? Eller lyssna till hjärtat och välja en 528i med automat och istället ta på sig ett högre förmånsvärde ;-) |
|
|
Den lilla extraskatten är väl en piss i Missisippi. Såklart 528. |
|
| lyssna på hjärtat :P då blir man som lyckligast ehheh | |
|
Vit: Länk |
|
|
Tack för dom orden bmw_jerry om att lyssna på hjärtat. Sitter just nu och funderar på vad jag ska köra när leasingen av min E61 går ut i juni. Om jag är ekonomisk och tänker med plånboken så väljer jag en gas-Passat och får 40% reducering av förmånsvärdet. Men jag är övertygad om att jag skulle sakna min BMW och vara beredd att betala mer för att få lite freude am fahren. Just nu lutar det åt att förlänga leasingen och beställa en F11. Leverans 1 december ska inte vara något problem säger min säljare. |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.