|
Sida 7 av 114
|
|
|---|---|
| Ja, lite bör du skämmas faktiskt ;) | |
| Länk ytterligare lite bilder på touringen.. känns riktigt nära nu | |
|
Passo222: Alla fälgalternativen kommmer med runflat-däck utom just standardfälgen V-Spoke 236. Ett stort fall framåt. Undrar just vad mixed runflat är för nått.. |
|
| ska gå att bygga på bmw.de nu | |
|
Japp funkar att bygga nu på bmw.de i alla fall. 70000 euro landade min nya "lagoma" 525d på, som hittat :) Ett litet tips från läktaren. För att vrida exteriör bilden så klickar man på den lilla exteriör bilden upptill flera gånger. Inte helt uppbart först.... ¤¤¤ BMW CS nr. 06949 ¤¤¤ |
|
|
Lumma och Top Car: Länk |
|
|
Jag tycker inte den var särskilt snygg faktiskt.. lite för vuxen och nästan lite "gubbig".. för mycket merca! :-) BMW brukar se grymmare och mer aggressiv på ett positivt sätt. Väntar på M-paketet så får vi se. ..men de gör fina bilar hur som! :) |
|
| när får man se dem hos handlarna? | |
|
bmw_jerry: Vi får vänta till mars månad. |
|
|
Ja vill se ett M-paket ! /Janne |
|
| Ser fram emot att se Alpina versionen, har aldrig riktigt gillat M-paketet varken på E39 eller E60. | |
|
Lite mera Touring: Länk |
|
|
M5 på Ringen Länk |
|
| funderade lite över om m5:an komemr i touring version.. vad tror ni?? | |
| Det återstår nog att se. Vad jag förstått så har försäljningen av M5 E61 gått mycket trögt. | |
|
Några nya bilder. Länk |
|
|
Ytterligare en F10.a i trafik. Länk |
|
| Tycker den ser ganska tråkig ut, men det gör ju E39 och E60 också utan nåt paket och snygga fälgar. | |
|
Racing Dynamics: Länk |
|
| 620hp när man trimmat 550... fisatan kindfläsket måste ligga i baksätet när man drar på. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.