|
Sida 43 av 114
|
|
|---|---|
|
Skillnaden är framförallt lägre CO2-utsläpp och mindre förbrukning. Min 2008 har enligt regbeviset 182g och den nya F11 535d enligt BMW 165g. /Janne |
|
|
Det verkar ju som att iaf 535Xi produceras Länk |
|
|
Länk En av dom första M-sport levererad till USA, AW med svartlackerade fälgar, tyvärr bara små bilder tills vidare :/ |
|
| Såg att bilen kan vara UK reggad nu :) | |
|
Hej alla forum vänner ! Jag vill börja med att tacka för all hjälp jag fått när jag skulle välja modell och utrustning till min nya F10. I dag hämtade jag ut min nya 535D med M Paket från min handlare Jag återkommer med mer information och intryck när jag kört några mil. Utrustning Sophisto Grey Black Dakota läder M Sport Paket M Sport fjädring M Sportratt M Aerodynamic optik M Bak spoiler M Anthracite tak M High-gloss Shadowline M Hexagon Aluminium interior lister M 18" style 350M fälgar ( till vinter däcken) Sport stolar + minne Sport automat Alarm system Delbart baksäte Ambient belysning Park Distance Control (PDC) Xenon BMW Professional stereo Bluetooth USB |
|
| BMW 535D: Bilder? =) | |
|
Snabba på:) //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
BMW 535D: Ett stort grattis till en fantastisk bil! //Stefan Mina bilar:Länk |
|
|
stefan/wgn Är lite novis på detta forum kunde inte ladda upp bilder krävs det att man är pro medlem ? kalle |
|
| BMW 535D: Yes nu vill vi se bilder :-) 18" till vinterdäcken, vad blir det till sommarsulorna? Vore kul med en liten första recension av körupplevelsen, väntar ju ytterligare 4v på min. | |
| Är det denna månne? Länk | |
|
Stilren tänke precis länka till detta forum och min tråd då jag lyckades får upp bilder där men inte här tack för hjälpen när det gäller fälgar till sommaren så lutar det år samma fälgar som du har på din f10 Nu måste jag ut och köra en sväng igen har bara hunnit med 7 mil än Men så här lång känns den grymm i både motor,låda ,fjädring samt stereon återkommer med mer intryck senare i veckan Kalle |
|
| grattis. ser riktigt bra ut.. vad ligger förbrukningen på hos en sådan kärra?? | |
|
Fick äran att testköra 535D,s nya bil idag och första intrycket är att detta är en bil som är helt fantastisk. chassiet känns precis rätt avstämt= sväljer håligheter bra och är ändå stram nog för att leverera när man pressar. Motorn + drivlinan =+5 jämnfört med 530D jag provkörde för ett tag sedan så kändes det som att denna motor tar sig snabbare och håller i längre och då är denna motor helt rå!!!. M-paketet är i front och sida helt perfekt men lite tam bak. 18 tumsfälgarna ser ut som 16 här krävs det 20 tum om det skall se riktigt bra ut. Ljudet är väldigt bra inte det där burkiga ljudet som nästan alla andra bilar jag hört har. Jag tror tom Christer Glenning hade haft översikt med de skålade stolarna om han haft möjligheten att testa denna bil. |
|
|
535D: Ser ut att vara en riktigt fin bil, nu återstår bara bättre bilder för oss andra :) Här kom nya, faktiskt bra bilder på en AW 520dM med svarta 19" 351M fälgar tror jag :) Länk Första 550xiM till Sverige? Länk Någon här på AP? Satan vad snygg den är med M-paket :) |
|
| Fast den vita med svarta fälgar var riktigt smaklös! | |
|
cidair som beställt 550xiM är ju en gammal BMW CS West-medlem. Gratulerar :-) Mvh Philip |
|
| Ni som har F10-or/F11-or, vad beställer ni för vintersulor? | |
| Philip: Den var nice, vad var det för spec vet du det? :) | |
| Med känsla: Funderade först på att köra runt på vanliga dubbfria men bestämde mig sedan för runflat. Vill inte bli stående på autobahn när vi kör till Österrike i vinter. Det är leasingfirman som ordnar fram däcken så jag vet inte exakt vad det blir. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.