AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
490.720

Nya BMW 5-serie officiell!

Sida 31 av 114
M.
1.858
M.A.
320d Touring -17
320d Touring M Sport -21
Interessant test-duell i Auto Bild. 530d mot 730d och 530d GT.
Länk

Resultat:
1. 530d
2. 730d
3. 530dGT
ka
1.552
karlhilding
330i E46
530ia E60 -07 Facelift.
En 528 levererad av Paulssons Bil Hbg den 4 maj.

Byta upp sig? Till vad då?
M.A:intressant test... en rikligt utrustad f10 ligger ju riktigt nära f01
tycker inte att 5-serie vs 7-serie varit så lika sedan e34 vs e32
Oz
121
Ozzikatten
BMW 530e sedan -20
Någon som har lyssnat på stora stereopaketet hifi professional? Hur låter det?
Länk kul läsning :P
M.
1.858
M.A.
320d Touring -17
320d Touring M Sport -21
M-paket, spionbilder:
Länk
Inte så avslöjande, men ändå.
bör ju inte dröja länge nu innan vi får se m5:an och kort därefter m-paketet.. när gissar ni att det blir??
M.
1.858
M.A.
320d Touring -17
320d Touring M Sport -21
Enligt rykten, så ska M-paketet visas på Paris-mässan i oktober.
Ar
262
Arese
F11 535iM
Volvo XC60 D5 R-Design
Porsche 997 GT3 CS
Har på tyskt forum (motor-talk.de) läst att M-packen kommer i september.

Mvh
Arese
f10 börjar ju bli vanligare på vägarna i alla fall.. har sett en hel del här i linköping.. ser väldigt bra och riktigt lyxig ut i rörelse
Har bara sett någon enstaka i Göteborg än så länge. Mycket 3-serie här. Hoppas dock man får se fler på vägarna snart, de är ju underbara att titta på!
ma
7.450
marin849
E39 525i Touring M-pkt -04
Rätt stor skillnad i ljudnivå 5-serien mot 7-serien enligt testet (i 130km/h)!
Jag måste prova en 7-serie nån gång...
jaha nu har man iaf fått sitta i sin nya bil och se den utvändigt, den kom hem idag och nu är den på Mr Cap för att få lackförsegling och sen skall den vara klar för leverans på fredag. 20 tummarna skall ligga på däckverkstan och vänta imorgon, sen får man glida :-)

Men ack, tror jag kommer sakna min 335-a grymt mycket. Det är ju två helt olika bilar och diesel...hmm Vi får se hur det känns om några veckor. Den såg iaf helt ok ut med 18 tummarna också, men de stora hjulhusen kräver fler tum för att se riktigt snyggt ut. Den är ju grymt stor nya femman. Är ju mera 7-serie än femma om man tänker tillbaka på E60-an. Hoppas man hittar en del av körglädjen också och inte endast komforten.
Be
204
BeemA
G30 520dx M-Sport -18
Med känsla: Det låter verkligen mumma du!! Tveka inte att lägga upp bilder när du fått på 20 tummarna ;) och grattis till grymt fin bil!!
Ja jag försöker ta lite kort imorgon. Hoppas att hjulen har kommit då, för de hade ej kommit idag :(
Har för övrigt lagt ut min 335 Touring nu på sajten för den som skulle vara intresserade av en läcker 335-a :-)
Med känsla: Grattis! Ser också väldigt gärna lite bilder på skönheten.
Yes, nu är man med F10 :-) underbar bil och nu är 20 tummarna på också. Ska försöka sätta in några bilder här men vet ej hur man gör.
Det rullar en vit 520d som taxi(!) i Stockholmsområdet. När jag såg den i en kö igår satt föraren och kedjerökte med öppen ruta...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.