|
Sida 23 av 114
|
|
|---|---|
| gorban: det var ju synd :( sålde m5 e61 dåligt?? | |
| Jag tror inte att den var någon storsäljare tyvär. E39 fanns inte heller som M5 touring. Däremot föregångaren. | |
|
Personligen tycker jag att dom 2-3senaste åren har varit riktigt bra, om man bortser från dom första loppen förra året när Button var rätt överlägsen. Håller fullkomligt med om att FIA o Ecclestone inte tillför mycket till sporten. Är ju bara att se hur FIA har fullkomligt fubbat sig när det gäller WTCC. Är ju riktigt pinsamt för dom att en lokal serie som STCC,med samma regelverk har lyckats locka till sig betydligt flera bilmärken. Började först följa F1 på TV 1990, så har ju tyvärr missat Turbo-äran. Ger inte upp än, men krever mer interessanta lopp en det vi fick bevittna idag. |
|
| Gorban> Aha tackar. Den såg ju snygg ut. Undrar om det är lite beige ton i den eller om det är enbart gråskala. | |
|
ollen: här finne en 1-serie cab i kashmirsilver. Jag tycker ändå att det är svårt att avgöra hur färgen ser ut. ÅF:s färgprover är nog bästa sättet. Länk |
|
|
Buspelle: Den automatiska parkeringsfunktionen ingår i Komfortstolarna, inte i den automatiken för backspeglarna in- & utvändigt. Det som ingår där är att de är elektriskt infällbara. Kanske var det du menade? Det blir nog larm och eventuellt navi. Får se! Gorban: Det blir nog dynamisk dämparkontroll utan M-sportfjädringen då den ändå innehåller som du säger, sportläge i fjädringen. Och håller med angående komfortstolarna med. Och jag vet att jag inte behöver kod 430 och 431 utan bara en av dom, frågan är vilken man skall ta. Jag kanske var otydlig :) Funderar mest på om det är värt skillnaden på nästan 4000 kronor? Skall ner till BMW nu och prata med dom, får se hur det blir! Tror ni att man kan få andra färger än standardfärgerna? Och ungefär vad tror ni att det skulle kosta? Typ BMW Individual. |
|
| BmwClubSport: Du skrev att du ska sälja bilen i vinter. Varför ska du äga den så kort tid? Det mest ekonomiska för dig hade väl i så fall varit en ganska basic-utrustad bil för att få lägre värdefall. Din utrustningslista får du ju aldrig igen pengarna för. | |
|
Snygg fotojämförelse av F11, E-klass och A6 Avant. BMW har klart bäst bränsleekonomi oavsett motor. Länk |
|
| BmwClubSport: Håller med Gorban, verkar vara en ren idiotisk affär! Men man kanske skall vända det till sin fördel, hör av dig då du skall sälja den i höst så köper jag den av dig! Mvh | |
| Ser att mitt senaste inlägg hamnade i fel tråd. Skulle vara ett svar i formel 1 tråden. | |
|
Är det bara jag som är knäpp eller tycker ingen annan att fronten är en kopia av Volvo S60? Annars så är det ju en BMW vad mer kan man säga? |
|
|
E61: Nej. Länk Länk |
|
|
RD Sport: Länk E61, jag har mycket svårt att se den likheten. |
|
|
Jag kan tycka att bakänden på F11 har lite arv från Alfa Romeo 159 Sports wagon ur vissa vinklar: Länk Länk |
|
| Gorban. vet ej om jsg tycker att alfan och F11 är lika varandra, oavsett är dessa båda bilar sannolikt världens vackraste kombis för tillfället. | |
|
Som jag skrev tidigare i tråden så har jag lagt en beställning på en F10. Var däremot osäker på om det skulle räcka med en 528i eller om man hela tiden skulle gå och längta efter en 535i. Nu har jag hursomhelst uteslutit 535:an. Priset, och förmånsvärdet, blir för saftigt. Däremot kunde jag inte låta bli att lägga till några små saker på min beställda 528i. Här är den nya specen: 528i sedan Alpinvit 18 tums fälgar 328 Comfortpaket (fällbara ryggstöd, PDC, xenon, klimatautomatik) Svart läder Sportstolar Navigator professional HiFi-system 8-växlad sportautomat Skidsäck Sportläderratt En hederlig komfortkryssare, alltså. Inte snabbast på stan, men förhoppningsvis riktigt bekväm. Ska bli lite roligt att gå tillbaka till en bensinsexa efter några år med en dieseldito. Christian |
|
|
Nya högupplösta bilder. Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk Länk |
|
| är det någon mer än jag som tror på succe?? | |
|
Vilken färg är detta? 19´eller 20´? Länk Jävligt snygg! Mvh |
|
| Fälgen är 19. Finns som tillval och ligger runt 30k | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.