|
Sida 16 av 114
|
|
|---|---|
| som vanligt så älskar jag allt alpina gör och en alpina f10 ser riktigt lovande ut. hade gärna velat ha en med ljus inredning och alpinablålack.. vad blir det för motor i den kommande alpinan?? | |
| Länk spionfilm på kombin.. proportionerna ser riktigt bra ut.. hur många 'r det som väntar på just touringen?? | |
Buspelle |
Snygg. Ser ut att vara väldigt fina proportioner. Bilen ser dock stor ut, vilket den ju i ärlighetens namn också är. "Kombin" kanske dessutom är ytterligare några cm längre än sedanen. Man närmar sig i så fall 5 metersgränsen. |
|
Jag ska defintivt vänta ut kombin. Snygga propotioner. Blir lagon hösten 2011, då har det varit ute ett år, när det är dags för byte av bilen jag har nu. Hoppas den kommer med xDrive. /Janne |
|
Buspelle |
qdtjant: Den kommer med xDrive. |
| Går det inte att bygga en F10 528i på bmw.se? | |
|
Spionbilder på Alpina B5 Länk |
|
|
Testduell mellan 535i och MB E350 Länk |
|
|
Nya 5:an i mörk färg Länk |
|
Verdi |
E-klass ser faktiskt sportigare ut. Länk |
|
Det är vel lite tycke och personlig smak, som avgör vilken man gillar bäst. Personligen tycker jag att BMW:s taklinje är sportigare. Vilket fall som hälst, det är två riktigt bra bilar. |
|
| nu börjar det närma sig innan premiär.. är verkligen sugen på att se bilen live | |
|
När får vi se riktiga bilder på touringen med M-paket? Då skal jag sätta på mig haklappen först. |
|
| marin849: jag tror att det blir i slutet av detta år eller början på nästa.. får se hur nära ja kommer | |
|
Touringen ska presenteras den 9 april. |
|
|
Liter vintertest bilder på Touringen: Länk Länk |
|
| ser ut att bli riktigt stor | |
| Enligt Teknikens Värld är den nya 8-växlade automaten en dubbelkopplingslåda. Stämmer det verkligen? Det har inte nämnts i media någon annan stans vad jag vet. De kallar väl lådan för steptronic som tidigare? | |
| Teknikens värld har fel. | |
| Har lyckats bli inbjuden till VIP-visningen av F10:an i Göteborg i morgon. Ska bli kul att se bilen i verkligheten. | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.