|
Sida 14 av 114
|
|
|---|---|
| Nu går det att bygga bilen också | |
| Glädjande konkurrenskraftiga priser! Håller med om att 528i låter prisvärd! Lite av 530i-prestanda till 525i-pris. | |
Buspelle |
Fast 535i får en fantastisk motor som kommer att passa bilen perfekt och prissättningen av denna får betraktas som ganska OK trots allt. |
| Oavsett vilken modell man köper av 3- och 5-serien måste man räkna med minst ca 500´ för att få en schysst spec på bilen. Personligen känns det helt fel att köpa en snikutrustad bil bara för att få en ny Bmw. | |
Buspelle |
Ja, det behövs dessvärre utrustning för min ca 100` och helst en bit över 150`för att det ska bli riktigt bra. En 535a med metallic, skinn, sportstolar, 19", sportfjädring, sportautomat, navi, bt, xenon, larm, pdc och lite annat smått o gott men egentligen inga excesser landar in på 625´. |
|
Är inte Xenon standard?! Trodde det var standard på E39 tom. |
|
| vad få färger det fanns att välja på.. kommer det komma fler?? | |
| marin849: Jag tror Xenon blev standard när facelift kom på E39. Det var väl för bra så då tog de bort det. | |
|
Vart kan man bygga? På bmw hemsida när man ska bygga är det ju E60. |
|
| Jag kan bygga F10 iallafall..... | |
| Det är väl inget som hindrar Tyskarna att köpa sin bil i Sverige och tjäna en slant , eller?? | |
| Jag kan inte bygga F10. | |
| sevak: Det är inte touringen, E61, du bygger då? Sedanen F10 kan jag i alla fall bygga. | |
| Fällbart baksäte verkar vara standard, hittar inte tillvalet i konfiguratorn... | |
Buspelle |
Fällbart baksäte verkar kosta 6000 kr. Detta kommer dock alldeles säkert i något paket. |
|
Om du klickar i Skisack så kommer Fällbart baksäte upp som tvingande kombination för 6tkr extra. Det finns säkert mer som saknas i konfigurationen. Comfortpaket enligt Tekn Värld: "Utrustningspaketet Comfort innehåller xenonstrålkastare, fällbart ryggstöd bak, parkeringsassistans PDC fram och bak samt automatisk klimatanläggning med utökade funktioner. Comfort kostar 21 900 kronor till alla modellversioner förutom 535i och 550i till vilka paketet kostar 18 900 kronor." |
|
| Gorban; Nej testa nyss igen fortfaranade E60. | |
|
Sevak> Gå in på BMW.se. Välj Bygg din BMW på övre listen. Välj sedan. Man måste ha Java installerat. |
|
|
Missade att man ska välja 5-serien innan man väljer sedan... |
|
| Sevak: testa att uppdatera sidan via F5 knappen | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.