|
Sida 114 av 114
|
|
|---|---|
|
Jag har rengjort min ljus dakota klädsel 2 gånger samt ett par extra gånger på förar stolen med Lahegas läderrengöring , fungerar bra och snyggt är det med ljus klädsel :) "Always a driving machine" Länk |
|
| Det blev Oyster/black. Kunde inte motstå den! Överlägset snyggast tycker jag. | |
|
Grattis Ozzikatten, vad blev det för modell och spec i övrigt? /Anders |
|
|
520dA F10 bekvämlighetsutrustad :) ZRS Komfortpaket 302 Stöldlarm med fjärrkontroll 465 Fällbara ryggstöd 508 Park Distance Control (PDC) Bak och fram 522 Xenonljus 534 Klimatautomatik 6NK Bluetoothförberedelse Professional samt USBanslutning 877 AG Kod Utrustning, fabriksmonterad 1CA Emissionskod 1CB AG Kod 205 Automatisk växellåda med Steptronic 255 Sportläderratt 320 Ej Modellbeteckning 3AC Dragkrok infällbar 431 Automatiskt avbländbar innerbackspegel 481 Sportstolar 4UR Ambient light 536 Kupevärmare med Fjärrkontroll 5AC Helljusassistent 5DF Aktiv fartpilot med Stop&Go 677 HiFi System Professional DSP Svankstöd Läder dakota Oyster/black |
|
|
trevlig spec men alltså inget M-sport? Känns som en beställningsbil och ingen lagerbil? /Anders |
|
| Nej, det blir inte M-sport. Tycker den är fin ändå! :). Blir beställningsbil. | |
| Måste säga att en F10 d med automat tar sig fram galant utan 4drift. "Bara" trycka till traction och det drar grymt bra. | |
| Vad är traction? Knapp var? | |
| Kommer en facelift snart ju... Känns lite surt det drar ju ner på andrahands värdet på dom här bilarna . För övrigt ska montera power kit till 520d näst nästa vecka ska bli kul o se vad skillnaderna blir . Någon här som gjort eller ska det ? | |
| Dags att byta upp sig snart :) | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.