|
|
|
|---|---|
|
Bytte till EBC:s belägg "red stuff" som Mekonomen tog hem på en vecka från UK, billigare än orginalen och de innehåller ingen koppar varför man slipper de ergande partiklarna som sitter som tugguymmi om man inte nyttjar syra (fälgtvätt) som i sin tur skadar lacken på fälgarna / bilen.... Har DU koll ? | |
STi |
Hur upplever du greppet/bettet i de nya beläggen jämfört med de gamla? Vad var priset för dessa? |
|
inget att köra bana med precis men som ersättare till original för gatbruk kanske, dock är jag nyfiken på livslängden jämfört med originalbeläggen. På bana verkar EBC beläggen gå åt fort, nästan oavsett färg så att säga.. Johan S Ordf.BMWC CS Sektion SYD Länk NS 8.29 |
|
STi |
är själv bara ute efter belägg för att köra gata med, belägg som dammar mindre och kanske greppar lite bättre. |
|
Livslängden kan jag inte uttala mig om men de tål kraftiga inbromsningar i gatumiljö iaf och fälgarna blir helt rena med bilschampo o svamp utan att gno. Bettet upplever jag samma som orginal. Har för mig att de ksotade typ 800 bak o 1350 fram Har DU koll ? |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.