|
|
|
|---|---|
|
Hejsan! Har en tid funderat på att köpa en bmw 135i, men innan man kan börja leta seriöst vill man ju ha provkört en så man vet att det är den "rätta" bilen. Har ju varit en del delade meningar ang. bmw 135i eller 130i. Så nu till frågan är det någon handlare i närheten av göteborg som har 135i för provkörning? Varit hos bmw (Bilia) group göteborg men dom har värken 135i eller 335i. mvh Tobias | |
| Det finns nog nästan ingen firma som har nya 130 eller 135i som provbilar utan det blir volymbilar som 118d eller 120d bilar som dom säljer mäst av. | |
| Åtminstone 130 har jag sett någon handlare där ngn säljare har den som tjänstebil som man kan prova. Testa och ring runt lite så hittar du kanske ngn | |
| beror ju lite på vart du bor.. har du kolalt blocket?? | |
| annars kan du ju försöka hitta en som äger en och fråga snällt, finns ett par på garaget.org(vågar man nämna det här?) kanske någon av dom bor i Göteborgskrokarna. | |
| Nånstans i Sverige måste det ju finnas en 135i som demo-bil? Det borde väl BMW i Gbg kunna ringa BMW centralt o få reda på? Jag vet när mina föräldrar för många år sedan skulle köpa en 528i e39 fick de åka till Sthlm för att få provköra en. Försäljaren snokade reda på den och hjälpte till med allt. Så det gick åtminstone förr att leta reda på demo-bilar. Får du inte hjälp bör du byta handlare. | |
| hur har det gått?har det blivit någon provkörning? | |
|
Tyvärr har det ej blivit någon provkörning av 135i, men har efter endel funderande och kollande kommit fram till att jag hellre vill ha en 335i. Och där var möjligheten till provkörning lättare då man hittat några begandade exemplar som verkade lockande. Motorn är klockren går riktigt bra, riktigt trevlig att köra med både manuell och automatlåda. hoppas nu att hitta den rätta bilen innan sommaren :) Mvh Tobias |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.