|
|
|
|---|---|
|
Är ute i tid! 18" eller 19"? Blir 19" för stötigt för en familjebil som är h&r-sänkt? Bakfälgarna vill jag ha något bredare än framfälgarna. Ge mig gärna förslag på vad jag ska ha för tum/bredd/et fram o bak. Tacksam för svar! Har lite dålig koll vad som sitter snyggt. Vill helst inte valsa skärmkanterna heller. | |
|
Finns nog inget snyggare än Lemans replikor. Länk Passa på nu när priset är 9900kr/set, priset återgår till 12900kr/set i Februari inför våren. |
|
|
Original 19 hade jag på min. Tycker nog dom tillhör dom vackrare faktiskt. Länk |
|
| Helt klart en av BMWs snyggaste original fälg. Vad kostar bara fälgarna hos BMW, 30-40k kr? | |
|
Lemanskopiorna tilltalar inte mig så mycket. Anders orginal 19" ser stilrent ut men gör för stort hål i plånboken. Har Ni mer förslag? gärna med bilder! |
|
| Anders! Var det sportchassi från fabrik på din E91:a? | |
| Ja. M-pkt. | |
| Skulle gissa att fälgarna helt splitternya kostar ca 20-25 på bmw. Hittar du beggade med fräscha däck kanske du får kompletta hjul för 15-20. Gissar jag.. Jag köpte mina av en kille som skulle byta direkt på sin nya bmw, med andra ord de var bara monterade. Gav 22' för dom, då. | |
|
M225 finns på ebay för runt 1100-1200€. Vad finns det för olika offset på Lemans kopiorna? Jag vill ha en uppsättning med så låg ET som möjligt, dvs med fetast möjliga läpp. Är det Linea Corse som gäller? Mvh |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.