|
|
|
|---|---|
|
Funderar starkt på att byta strålkastare på bilen. Vill ha med "projektorlins" då jag så småningom kommer xenon-konvertera. Om jag har förstått det hela rätt, så får man mindre "stickljus" med en projektorlins? Är medveten om att det inte är helt lagligt, men det kan jag leva med. Vill däremot inte blända mina medtrafikanter. Har spanat lite på dessa strålkastare ---> Länk (de för 2390 kr) Någon som har erfarenhet av de här? Hur är kvalitèn? Men framförallt, ger de en bra ljusbild? Kanske är det tom någon som har de här strålkastarna och har xenon-konverterat? Resultat? Tacksam för svar! | |
| Länken i mitt inlägg var kanske inte den bästa, men det är första uppifrån här! Länk | |
|
Eftermonterade strålkastare brukar inte alls ha samma bra halv/helljus. Det har det skrivits om förr här på Autopower. Försök isåfall få tag på BMW orginal. De hade projektorlins på -93'orna. M V H Stephan |
|
|
Jag föreslår Hellas som med både lins och angeleyse, VÄLDIGT bra ljusbild men de kostar lite mera men de funkar bra med xenon oxå. Mycket bättre än orginal på alla sätt. Säljes utav Schmiedmann. Länk Dessa har jag haft själv i 1,5 år och de har ingen imma eller något sådant i sig heller. Det blir väl inget stickljus om man använder en lampa avsedd för reflecktor, dessa lampor har en skärm på sig för att ta bort stickljuset. Vänligen- Stefan |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.