|
|
|
|---|---|
| Vi funderar på att beställa en 3-serie coupe vit lack. Dock ligger cremebeige läder med individual maple woodatrancite interiörlist. Dock är vit lack och cremebeige interiör inte en rekomenderad kombination enl katalogen. JAg tycker dock det ser snyggt ut i bygga bil funktionen. Vad tycker ni? Funkar det eller är det helt feltänkt? Några rekomendationer på bra lack/interiörkombos? | |
|
Bluewater och oyster + svarta pianolister har min far i sin e91a - riktigt snyggt framförallt i kombo med taklucka/panorama. /Andreas. |
|
|
och svart innertak.. /Andreas. |
|
| tycker att vit bil är riktigt snyggt men då måste man ha lite mörkare inredning, svart,brunt elelr rött och alla dessa i kombination med vitt är riktigt läckra.. annars gillar jag lemoninredning med blå eller svart lack.. om du vill ha cremefärgat skitt med trälister så skulle jag rekomendera svart,mörkgrön eller blå | |
|
Jag tror nog det blir bra! Provade i konfiguratorn och tycker inte det ser dumt ut alls, inte mitt första val, men nu är det ju inte jag som ska köpa. Beige inredning och maple-listerna gör sig bra tillsammans, men vit... =) Mvh Johan |
|
|
Förtydligande, det ser bra ut med vit, men bättre med svart. Mvh Johan |
|
| Hehe frugan vill absolut ha vit bil. Och jag gillar cremebeige skinn med de nästan svarta lönnlisterna. Tyckte det var lite skumt iom att det inte är många kombos som inte är rekommenderade i katalogen och just den vi funderar på var en av dem. Kan iof tänka mig sadelbrunt skinn oxå, men ör lite osäker på hur de lirar med de lister jag vill ha? | |
| En sak till. Svart bil är nice, men vår 5 serie touring är safirsvart så det blir lite trist kanske med två svarta bilar.. | |
|
Köp en vit med maple listerna och beige skinn. Bry dig inte om rekommendationen, jag tror inte precis den blir osäljbar senare. Mvh Johan |
|
|
Har en alpinvit med svart läder, lister i svart pianolack och svart innertak. Supersnyggt helt enkelt. Men det är ju en smaksak. Skulle själv ALDRIG köpa en bil med brunt eller rött läder, eller med trälister. :-) /Erik |
|
| Min 3:a är Monacoblå med grått läder och pianosvarta lister - riktigt snyggt tycker jag. | |
| Jag var inne på ljus klädsel, tycker det är riktigt snyggt till en vit bil. Fegade ur och gich på den hel svarta linjen till slut. Även i mitt fall var det hustru och barn som valde färg denna gång. | |
| Hopplöst att skiva på mobilen:) | |
| skiva :) | |
| Vad säger ni som jadegrått skinn med svarta maple listerna och vit bil? Passar bättre kanske? | |
|
Jadegrått skinn blir snyggt till alpinvit. Föreslår dock lister i svart pianolack istället för svart maple. Är inte säker på om trälisterna innehåller äkta fanér. Men även om de är äkta så är de lackade så blankt och slätt att de ser konstgjorda ut. Tycker jag. Men du kommer att bli helnöjd med bilen hur som helst! Vilken motor är aktuell? /Erik |
|
| prova att bygga en montegoblå med chromeline,lemonfärgat skinn och pianolack.. tror det skulle bli en kanonkombination men vet ej hur man sparar bilder från bmw.se | |
| Ang. motor så är det 325 med steptronic som är aktuellt. Det är äkta fanér i maple listerna. Även i de trälister som inte är individual. Dock väldigt tunna med många lager lack. Tycker dock indvidual maple ser lite exklusivare ut än de vanliga trälisterna? | |
|
kolla min inredning. den kanske ger nån idé? Länk |
|
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.