|
Sida 1 av 2
|
|
|---|---|
|
Nån som kört strippen med en orginal 3,8 o 3,6? Och vad blev tiderna? 9-5 rastar M5 -00 | |
|
Har för mig att Ivar körde sin 3.8 på 13,4 Den enda gången en 9-5 rastar en M5 är om M5:an är parkerad. ;) Skulle gärna vilja sen en bild på din McLaren F1. :) |
|
|
Johann: Jag skulle gärna vilja se flera bilder på dina bilar!!! =) |
|
| C@milla om du talar vilka du sett så kan jag hänvisa dig till flera andra. :) | |
| Nej, jag menade inte att jag redan har sett några, utan att jag skulle gärna vilja se ett flertal bilder på dina bilder! :) | |
| Ehmmm.. bilar skulle det vara på slutet... *förvirrad* | |
|
Här finns lite bilder: Länk Länk Länk Länk Länk |
|
| Skitsnygg... Har bara tittat på M3:an änsålänge! Hittade dock ett fel i texten på den första länken. Det borde stå "taken" istället för "taking". Bara ett tips... Nu ska jag spana vidare! | |
|
johann, snygga bilder. Att du törs rasta dina fina bilar på bana! Men det kanske går lugnt och städat till? Gälleråsen har jag kört en del MC på. Skoj bana, mycket krävande och teknisk. 1:14.7 personligt rekort på en Supersport 600 Kanske ska testa att ta ut min M3 på bana, ska bara köra några mil till. Har kört ca 210 mil nu. |
|
|
Tack! :) Vad skall man ha såna här bilar till om man inte använder dem? :) Skämt åsido, var och en väljer vad man vill göra med sin bil. Jag tycker det är kul att köra bana och det är i princip bara bromsar och däck som slits. Om man skulle ha oturen och krascha så gäller faktiskt försäkringen så länge det inte är tävling eller träning inför tävling. |
|
|
Glömde kommentera Gelleråsen, 1.14,7 är snabbt! :) Det slår man inte med M3:an. |
|
|
>Johann Hur många gånger har Du varit av banan med dina bilar? // Martin |
|
|
Betioveåtta, Menar du av så man pajar bilen eller bara åkt av? |
|
| Häkkinen: jag skulle inte heller ha ngt emot att se några bilder på din bil :) | |
|
ni kan få c på min. ;-) Länk Här är en bild på Häkkinens. Länk |
|
|
Hur går det med tiderna? tycker frågan har spårat ur. :) /J |
|
|
Wolfie: *Ler* Har faktiskt kört en sån A klass. Undrar om nån har tiderna? |
|
| Ingen bild, inga tider! ;) | |
|
Ivars M5 3,8 är ju dock inte original som frågan löd. Gissar att en original M5 3,8 kör höga 13 till låga 14 sek Johan, körde du M5:an på E4 upp mot Arlanda idag vid 18:15 tiden? Blev omkörd av en E39 M5 med grymt avgassystem, lät väldigt mycket mera & bättre än original... |
|
|
Wald, Nej det var inte jag men det kan ha varit min bil. Dock vet jag att de bor en snubbe i Uppsala med en Carbonsvart som har fullt Kellenerssystem, dvs från grenrör och bakåt. Låter sjukt bra och högt. :) Kan iofs vart en polare i min bil, han skall köpa den och kör den numera. |
|
| Just ja glömde Ivars bil, näe men den är i princip original. :D | |
|
|
|
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.