AutoPower Forum

AutoPower Diskussion

5-Serien
935

Undrar om denna annons

ga
522
gabber
Golf 1.6 2008
Hej,

Letar efter en ersättare till min Opel som pendlar/andrabil och fastnade för denna. Dock verkar den vara lite skum.

Vad tror ni spontant?
Milen?
Den är importerad 1 år sen och säljs nu för ett konstigt pris med tanke på allt investerat i den.

Länk
Jag kan inte se nåt pris alls i annonsen
ga
522
gabber
Golf 1.6 2008
Har pratat med honom och så här ligger det till. Absolut sista pris 58k
Han har importerat den 081107 och säger att han för 13 månader lade 108000 kr på bilen.

Personen säger oxå detta som jag inte förstår.

motorn är 2,8 med orginala mil som går riktig bra.måste bara byta en veckad bälg som är en slang (spruken)kostar ca 300 men måste beställas på bmw.
Är väl nån blåsare..=) Som vanligt
ga
522
gabber
Golf 1.6 2008
Utveckla gärna för jag har inte blivit blåst på länge :) Nä men allvar, ska man akta sig för den? Vilken frisk människa släpper en sån bil efter sån invest för 58k vilket jag dessutom kommer pruta, jag köper bilen o inte billjud.
Låter ju lite märkligt ja.. Svårt att säga-Så länge han inte vill att du sätter in handpenning på nåt konto i förväg så e de väl halvlugnt..Sen får du ju kolla upp bilen ang ev restskulder osv
16.561
Löwet
Tesla Model S 75D
BMW 335 E93 M-Sport
Volvo XC70 2.5t AWD
Det hela är väldigt enkelt. Utrustningen är inte värd en bråkdel ens i andra hand så det spelar ingen större roll vad han har lagt ner. Själv skulle jag snarare värdera den lägre än en original 528 eftersom jag tycker både bilen och stereon ser för jäklig ut.

Tycker DU att priset är rätt så köp den. Det är inte vi här som ska tycka det utan bara du.

-------
//Lövet
ga
522
gabber
Golf 1.6 2008
Sant men jag tänkte mer om bilen, är det smart att köpa en 96-a? Brukar det inte generellt vara fler fel på en sån modell än en som är i slutet på modellserien?

21k mil, vad brukar gå åt skogen då?
gt
2.767
gto80
535 Xdrive 12 Citrinsvart metallic
535 DAT-M 05
Harley Wide Glide
Harley Ultra classic
Köp min 530dm istället...*S*
ga
522
gabber
Golf 1.6 2008
Vill ha bensin o manuell tyvärr samt ingen jättebudget
gt
2.767
gto80
535 Xdrive 12 Citrinsvart metallic
535 DAT-M 05
Harley Wide Glide
Harley Ultra classic
Ger rätt bra prutmån på annonspriset..tyvärr så måste man dessvärre köra rätt mycket för att diesel ska löna sig.. Länk
St
120
Stillaman
Lexus GS 450H
BMW 523i
Lexus IS 200
Till att börja med, om det blir aktuellt, kolla hjulupphängningar , framvagnsdetaljer, dämpare, motorfästen Etc.
Borås är ingen rolig stad att vara bil i. (Om den nu gått i Borås)
Maken till galna gatu/vägplanerare är svårt att hitta.
Kanter, kullersten, farthinder, potthål och 1000-åriga ombyggnadsprojekt är mer regel än undantag. Ett år i Borås motsvarar nog tio i landsvägskörning...

Stillaman
ga
522
gabber
Golf 1.6 2008
Pga för många ?? och era kommentar dumpar jag denna bil, tack för hjälpen. Dessutom slutade han skriva till mig när jag ifrågasatte hans import och utlägg på 108k samtidigt...
Du måste vara en registrerad användare för att kunna göra inlägg här.
Klicka här för att registrera dig. Registreringen är gratis.
Är du redan användare? Logga in i menyn.